Sivu 1/1

Mitä kannattaa Samarassa kattoa?

Lähetetty: 6.11.2004 13:47
Kirjoittaja Misha
Jos Samaraa on ostelemassa, mitä kannattaa vilasta oikeen erityisesti. Yritin etsiä mutta mitään just tarkkaa ei löytyny.

Siis ei ruosteita ja niveliä, mut jotain tosi vakavaa josta näkee että ei kannata ostaa. Ois yks 230t ajettu tarjolla ja vähän arveluttaa niin paljon ajettu.

hmm

Lähetetty: 6.11.2004 17:39
Kirjoittaja Lada-Jussi
no eihän siinä muuta, toi ruostehan se pahin on korjata, sen lisäksi vaan tarkistaa mitä kaikkea muuta hintaan sisältyy (renkaita yms) ja että paperit on kunnossa, jos auto liikkuu ja kulkee ei siinä mitään erikoista pitäisi olla. Aivan ensimmäisissä vuosimalleissa oli kai enemmän venttiili ja vaihteisto vikoja, mutta ainakin vaihteiden räminät kuuluu selvästi koeajolla.

Lähetetty: 6.11.2004 21:41
Kirjoittaja samarai
näin juuri kuin LJ kirjoitti. Samarassa ei mielestäni ole piilovikoja vaan ne kyllä näkyvät/kuuluvat tai tuntuvat koeajon perusteella. Tällainen on Lada.

Lähetetty: 8.11.2004 18:48
Kirjoittaja Jaska HKI
Kattoa kannattaa molemmilla puolilla A-,B- ja C-pilarit.Jos ne irroittaa painuu Samara kasaan :lol: :lol:

Lähetetty: 8.11.2004 19:02
Kirjoittaja ladamaster
Venttiilikopasta öljyn tihkuminen on ominaisuus
Vaihteiston/Viitosvaihteen rohina on ominaisuus
Tutki ruosteet
Tutki vetonivelten suojakumit
1500i koneessa on aivan pientä nykimisominaisuutta lähellä tyhjäkäyntiä; huomaa jos matelee ruuhkassa kävelyvauhtia

Lähetetty: 8.11.2004 19:55
Kirjoittaja Jaska HKI
-lämmityslaitteen puhaltimessa ei välttämättä kaikki nopeudet toimi
-äänimerkki voi olla mykkä
-takalasinpyyhkijän letku/suutin tukossa
-vetoakselin nivelet voi naksuttaa ajettaessa tiukkaa ympyrää.Kokeile molempiin suuntiin.
-ruostuminen alkaa takaluukun nurkista ja alapinnalta
-peilien säätövivustot voi olla jumissa
-takavaloissa kontaktihäiriöitä folioiden takia
-tarkista käsijarrun toimivuus ja niiden suojakumit