1500 koneen runkolaakerien asennuksesta!
Lähetetty: 23.11.2015 17:55
Eli mitenhän kirjoittaisin että kaikki ymmärtää. Täydellinen moottoriremontti menossa. Asentamassa runkolaakereita. uudet runkoset tuli venäjältä. 4 urallista liuskaa ja 6suoraa liuskaa joista kahdessa suorassa on reiät kummassakin. Ilmeisimmin nämä kuuluu keskimmäiselle kaulalle mistä ei lähde öljykanavaa kiertokangen kaulalla. Eli kaikki tähän asti selvää pässin lihaa.. Se tässä ihmetyttää kun alkuperäisissä suorissa liuskoissa mitkä ovat olleet runkolaakerin "vastapukeissa" millä siis kampura kiristetään lohkoon kiinni. Niin niissä alkuperäisissä on myös öljykanavan kohdalla reiät. Näissä uusissa nämä ovat suorat ilman reikiä. Siis 4 suoraa liuskaa mitkä tulevat vastapukeille ovat ilman öljyreikää? Kun alkuperäisissä ne olivat kaikissa suorissa liuskissa?? Onko tarkoituksella muutettu näin vai onko näissä jokin valmistus virhe..