Lada 2105 1500/1700 Rojektipäiväkirjaa.
Lähetetty: 10.5.2014 1:26
Eli tuli haettua nettiauton halvin lada, joka ei tietenkään halvaksi jäänyt, kun autoon alkoi perehtyä oikein urakalla. Nyt katsoisin varmasti parempikorisen vaihtoehdon alle
auto haettu dollylla urjalasta huhtikuun lopulla. Myyjän mielestä ei ollut enään järkeä laitattaa autoa.. pyh.pah !! pelastetaan mitä voi.
Tulipa tehtyä remonttia ja muutoksia "hieman"
:D
positiivista ostohetkellä:
- Vuosimallia 1990
- Leimaa jäljellä 10/2014
- Mukaan kaksi Weber DGV:tä 32/36
- Nahkaratti
- Gt Asconan Recarot (tosin kuskin penkissä repeämä, emännälle parsimista
)
- 2107 kojetaulu mittaristoineen, joita ei osattu kytkeä
- 14" alumiinivanteet 4 x 100 jaolla
en kehdannut laittaa vielä alle
- vapaavirtaus-suodatin weberille
- Rosterinen läpivirtaava vaimennin.
- 1500cc ehjä alakerta, ei huohota
- 5v. laatikko (vaatii laakeroinnin ja kolmosen siirtäjän) 4,1 perä (äänetön)
- kardaani + ristikot + tukilaakeri OK.
Koko roskasta maksoin vanteineen 250e
Negatiivia:
- Kansi entinen nokkineen kaikkineen
- Lommoinen lähinnä ovista ja katostaan. uudet ovet tuloillaan.
- putken "alkukäyrä lyttyyn lyöty, ajettu kiveen ??? " ei kulkenu kaasut läpi
- maalipinta karmeee, noin kymmentä eriväriparia.
- sisustasta puuttui ääniersteet ja lattiamatto ei tuskin ole oma.
- sähköt tehty juostenkusten.
- campeerit vituillaan, prikoilla vedetty negatiiviin.
- kampuran molemmat stefat vuotaa
- ei akkua
- vaihdekepukka liimattu kiinni
liekö kumit menny pas2
Muutoksia tehty 09.05.2014 mennessä.
- hiottu ja paklattu + vedetty syvänmusta pintaan, sillain toheloiden, että kehtias liikenteen sekaan,(odottaa lopullista maalausta + uusia ovia)
- vanha hyväksi todettu lohko + männät +kampura+ kanget jätetty paikoilleen
- 1700 kansi laitettu, jolla puristuksia saatu lisää pienemmän palotilan ansiosta
- dgv weber ultra-ääni pesty ja suuttimet katsottu kohdalleen, sekä vivusto herkistelty.
- imusarja kairattu (kohdistettu) 32/36 weberille sopivaksi.
- pakosarja kohdistettu kanteen
- v-v suodatin
- 21213 uusi kevyesti jyrkempi nokka-akseli vaihdettu
- uusi nokkapukki
- ajoitus kohdalleen
- kärjetön sytytys
- 4v. remontoitu laatikko vaihdettu 5v:n tilalle. (5v. odottaa uutta laakerointia)
- automaatti ketjunkiristin
- virolaisten väsäämä 2" 2-1 etuputki.
- suora 2" ränni yhdellä rosterivaimentimella ja db. killerillä. tuntuis virtaavan ok. (peltisrjaa etsinnässä)
- steeffania uusittu
- uudet moottori-öljyt
- kaikkee pientä.. laitan lisää infoo, kun muistan mitä tuli tehtyä + mitä vielä tehdään.
kuvia laitan rojektista.

Tulipa tehtyä remonttia ja muutoksia "hieman"

positiivista ostohetkellä:
- Vuosimallia 1990
- Leimaa jäljellä 10/2014
- Mukaan kaksi Weber DGV:tä 32/36
- Nahkaratti

- Gt Asconan Recarot (tosin kuskin penkissä repeämä, emännälle parsimista

- 2107 kojetaulu mittaristoineen, joita ei osattu kytkeä

- 14" alumiinivanteet 4 x 100 jaolla

- vapaavirtaus-suodatin weberille
- Rosterinen läpivirtaava vaimennin.
- 1500cc ehjä alakerta, ei huohota

- 5v. laatikko (vaatii laakeroinnin ja kolmosen siirtäjän) 4,1 perä (äänetön)
- kardaani + ristikot + tukilaakeri OK.
Koko roskasta maksoin vanteineen 250e
Negatiivia:
- Kansi entinen nokkineen kaikkineen
- Lommoinen lähinnä ovista ja katostaan. uudet ovet tuloillaan.
- putken "alkukäyrä lyttyyn lyöty, ajettu kiveen ??? " ei kulkenu kaasut läpi

- maalipinta karmeee, noin kymmentä eriväriparia.
- sisustasta puuttui ääniersteet ja lattiamatto ei tuskin ole oma.
- sähköt tehty juostenkusten.
- campeerit vituillaan, prikoilla vedetty negatiiviin.
- kampuran molemmat stefat vuotaa
- ei akkua
- vaihdekepukka liimattu kiinni

Muutoksia tehty 09.05.2014 mennessä.
- hiottu ja paklattu + vedetty syvänmusta pintaan, sillain toheloiden, että kehtias liikenteen sekaan,(odottaa lopullista maalausta + uusia ovia)
- vanha hyväksi todettu lohko + männät +kampura+ kanget jätetty paikoilleen
- 1700 kansi laitettu, jolla puristuksia saatu lisää pienemmän palotilan ansiosta
- dgv weber ultra-ääni pesty ja suuttimet katsottu kohdalleen, sekä vivusto herkistelty.
- imusarja kairattu (kohdistettu) 32/36 weberille sopivaksi.
- pakosarja kohdistettu kanteen
- v-v suodatin
- 21213 uusi kevyesti jyrkempi nokka-akseli vaihdettu
- uusi nokkapukki
- ajoitus kohdalleen
- kärjetön sytytys
- 4v. remontoitu laatikko vaihdettu 5v:n tilalle. (5v. odottaa uutta laakerointia)
- automaatti ketjunkiristin
- virolaisten väsäämä 2" 2-1 etuputki.
- suora 2" ränni yhdellä rosterivaimentimella ja db. killerillä. tuntuis virtaavan ok. (peltisrjaa etsinnässä)
- steeffania uusittu
- uudet moottori-öljyt
- kaikkee pientä.. laitan lisää infoo, kun muistan mitä tuli tehtyä + mitä vielä tehdään.
kuvia laitan rojektista.