Sivu 1/1
16v moottori
Lähetetty: 3.10.2004 15:44
Kirjoittaja turbo ic
otin selvää ettei 16v kansi käy 8v lohkoon (110)... sitä en tiedä saisiko sen sopimaan pienillä muutoksilla. ja uusi 16v moottori apulaitteineen maksaa 2500€
Lähetetty: 3.10.2004 20:33
Kirjoittaja samara88
Mielenkiintoista... Mikähän taho tälläistä on väittänyt? Minulle nimittäin kerrottiin kesällä, että 16V kansi menee 8-tappisen lohkoon heittämällä, ainoa ero on kannenpulteissa (16V:ssä paksummat). Ja kansi maksaa Suomeen tuotuna 750€... Jos kiinnostaa, soita Olavi Tujamolalle 0400-675670.
Lähetetty: 4.10.2004 20:35
Kirjoittaja turbo ic
hämeenlinnan deltta auto otti selvää maahantuojalta... ja uusi 16v kansi maksaa deltta autossa 450€
Lähetetty: 4.10.2004 23:46
Kirjoittaja arpati

Onpas hintaeroa ja eri tietoja

Tarttis vissiin hommata käytetty eli paskaksi vedetty auto ja hommata sitä kautta...
Noo fiudenkin koneita saa käytettynä eli kannattaneeko tuo tollasen hankinta ollenkaan

Tartteekohan yrittää tohon 124 specialiin 16v turbo tc:tä

Lähetetty: 5.10.2004 17:45
Kirjoittaja turbo ic
mä yritän pysyä "laatu" moottoreissa eli ladan omissa... en ole mistään vielä löytänyt 16v moottoria. jos joku törmää kyseiseen moottoriin niin ilmoitelkaa mulle
Lähetetty: 28.2.2006 17:19
Kirjoittaja destor
Varastetaan vanha aihe. Minkälainen tuo 110:n 16v kone olisi virityksen kannalta, puristukset ovat jo valmiina 10,5 (?), mutta miten on virtausten laita kanavissa ja venttiilien koot? Entäpä käykö kys. moottori takavedon laatikkoon kiinni heittämällä tai pienen muutoksin? Muuten asennuksessa ei pitäisi suurempia ongelmia ollakaan?
Lähetetty: 28.2.2006 19:11
Kirjoittaja foma
http://www.team-rs.ru/tarticle.php?id=11 tossa on ainakin 8v kaasari -> 16v ruisku muutoksesta kirjoitettu venäjäksi kylläkin. Ton varmaan vois laittaa vaik tonne ladaviriwikkiinkin jos joku jaksaa suomentaa. Ellei kukaan jaksa niin mä voin viikonloppuna laitta sen sinne.