Puntofiiatin takajarrujen automaattisäätö sai toimia testikappaleena kun siinä ei säätö toiminut ja katsastus läheni. Noin viikkoa aiemmin crc 5-56:lla olin liotellut säädintä että sain sen vähän pelaaamaan samalla kun vaihdoin käsijarruvaijerit, silloin sain säädön liikkeelle. Mitään oikeaa pesuainetta ei ole, konetiskiainetta ja fairya käytin ultraäänipesurissa.
http://imgur.com/a/rpBtj
linkin takana kuvat ennen ja jälkeen pesun.
Puhdistui mukavasti sisältäkin. Mitään sellaistahan ei tapahtunut mitä ei tässä tapauksessa voisi hoitaa liuottamalla ja harjaamalla, paitsi ehkä sisäinen pesu

Tämän linkin takana toyotan aac-venttiilin puhdistuksen tulos. Olin jo aiemmin liuottimella putsaillut, mutta mieltä jäi kaivelemaan sisäinen puhtaus. Tässä käytin kuumaa vettä, fairya ja pineline painepesua. Kumpaakaan en harjannut tai muutenkaan mekaanisesti putsannut, huuhtelin kuumalla vedellä ja kuivasin lämpöpuhaltimella.
Näiden kahden lisäksi olen ruohonleikkurin ja moottorisahan kaasareita putsaillut. Kyllä niistäkin likaa irtoaa ja näihin pesuri onkin hyvä kun pienet kanavat putsautuu.
Positiiviset kokemukset jäi, ja varmaan hankin isommalla säiliöllä olevan joskus.