voi poistaa.
Lähetetty: 31.10.2012 17:23
terve
lada noudettu ja katsastus remonttia tarkoitus tehdä
auto siis lada 2105 1500 axtec
lada noudettu ja katsastus remonttia tarkoitus tehdä
auto siis lada 2105 1500 axtec
ladassa ei ole yhtään ruostevikaa. ja auto maksaa 100 euroa ja auto tulee mulle serkulta joka auton on omistanut jo pidemmän aikaa.Flaiman kirjoitti:Korin kuntoa et kertonut mutta
Miksi ostaa mahdollisesti ruosteinen Lada axteekilla, jos samankuntoisia on ilman axteekkia!
Tuossa tietenkin hinta voi olla nettiautotarjontaa edullisempi.
Tietenkin jos on pelleiltään ehjä niin kai senkin kanssa toimeen tulee.
mitähän tarkoitat tuolla? päästö hommaa vai tämän jutun sijaintia?'aatee' kirjoitti:Käytä haku ominaisuutta foorumista
taitoa kyllä löytyy eli mikään ei ole este ole. ja hermot kyllä kestää. koululla on kyllä ennenkin taisteltu ladojen kanssavirtain kirjoitti:Eihän ne mitään avaruustekniikkaa olekkaan missään tapauksessa....Paskoja ovat jokatapauksessa!!!....Tietysti asia riippuu siitä aika pitkälti,että viitsiikö/kestääkö hermot pelleillä jatkuvien vikojen/viallisten osien kanssa
....Minulla ei ainakaan ole sellaisia hermoja,jotka tällaista kestää...Mutta mehän olemme erilaisia. Eli laatokka91....Jos haluat edellä mainittuja asioita auton oston mukana,niin ei muuta kun kauppa kiinni,ja ladan rassailuun...!
siksi olen tuota kyseistä ladaa ostamassa kun 1. se on halpa 100e 2.leimalle vain päästövika 3. se on parempi kuin entinen runkosolmussa oleva ford. muuten tämä kyseinen larssi olisi mennyt paaliin. olisiko täällä oleva jättänyt pelastamatta noin hyvän ladan??? koppa on siis kova joka puolelta. remontteja ainaki sen verran tiedän nyt että kaikki jarrut, iskarit ja jaouset vaihdettu. lauantaina tiedän viimeistään lopuistakin huolloista.Flaiman kirjoitti:Menee vähän offtopicin puolelle mutta tässäkin varmaan lada siksi kun pitää olla takaveto.
Onkohan kukaan ostanut vahingossa jotain Samaraa luullen kaikkia Ladoja takavetosiksi?
Itse yhdyn hieman tähän kommenttiin ja suosittelen 1700i Ladaa, vääntöä on ihan kivasti ja ovat aika jänniä pelejävirtain kirjoitti:Suosittelen unohtamaan koko axtec härvelin.....Etsi mielummin 1700i versio,niitä on tälläkin hetkellä nettiautossa myynnissä,ja ei tarvitse päästöjen kanssa tapella joka ikinen vuosi katsastuksen kanssa
Mielestäni teit aivan oikean ratkaisun kun päätit ostaa tuon Ladan ja pelastaa sen prässiltä! Oikeiden autojen paalaaminen on aina hirveää vaikka olisivat kuinka huonossa kunnossa... Minäkin pitkän aikaa vannoin että en katti Ladaa käyttöautoksi hanki ja kappas vain mikä se tallista löytyy tällä hetkellä käyttöautona/projektiautona... Jos se kerta on kova korinen yksilö ja tekniikkakin on kunnossa niin 100€ on aivan hyvä hintalaatokka91 kirjoitti:siksi olen tuota kyseistä ladaa ostamassa kun 1. se on halpa 100e 2.leimalle vain päästövika 3. se on parempi kuin entinen runkosolmussa oleva ford. muuten tämä kyseinen larssi olisi mennyt paaliin. olisiko täällä oleva jättänyt pelastamatta noin hyvän ladan??? koppa on siis kova joka puolelta. remontteja ainaki sen verran tiedän nyt että kaikki jarrut, iskarit ja jaouset vaihdettu. lauantaina tiedän viimeistään lopuistakin huolloista.Flaiman kirjoitti:Menee vähän offtopicin puolelle mutta tässäkin varmaan lada siksi kun pitää olla takaveto.
Onkohan kukaan ostanut vahingossa jotain Samaraa luullen kaikkia Ladoja takavetosiksi?
ei sitä kehdannut kuusankoskelle laittaa. olikohan se nyt 101tkm vai 102tkm ajettu eli ei siis paljoa. pakkohan se oli pelastaa ei sitä kehdannut paaliin päästää. Mie tuun tämän ladan katsastamaan onhan niitä paljon huononpiakin korjattu.Ladaritari kirjoitti:Itse yhdyn hieman tähän kommenttiin ja suosittelen 1700i Ladaa, vääntöä on ihan kivasti ja ovat aika jänniä pelejävirtain kirjoitti:Suosittelen unohtamaan koko axtec härvelin.....Etsi mielummin 1700i versio,niitä on tälläkin hetkellä nettiautossa myynnissä,ja ei tarvitse päästöjen kanssa tapella joka ikinen vuosi katsastuksen kanssaJos katalysaattori Ladan meinaa hankkia niin kyllä sen 1700i pitää olla, mutta kaikista mieluiten Lada joka ei ole vähäpäästörojuilla pilattu
![]()
Mielestäni teit aivan oikean ratkaisun kun päätit ostaa tuon Ladan ja pelastaa sen prässiltä! Oikeiden autojen paalaaminen on aina hirveää vaikka olisivat kuinka huonossa kunnossa... Minäkin pitkän aikaa vannoin että en katti Ladaa käyttöautoksi hanki ja kappas vain mikä se tallista löytyy tällä hetkellä käyttöautona/projektiautona... Jos se kerta on kova korinen yksilö ja tekniikkakin on kunnossa niin 100€ on aivan hyvä hintalaatokka91 kirjoitti:siksi olen tuota kyseistä ladaa ostamassa kun 1. se on halpa 100e 2.leimalle vain päästövika 3. se on parempi kuin entinen runkosolmussa oleva ford. muuten tämä kyseinen larssi olisi mennyt paaliin. olisiko täällä oleva jättänyt pelastamatta noin hyvän ladan??? koppa on siis kova joka puolelta. remontteja ainaki sen verran tiedän nyt että kaikki jarrut, iskarit ja jaouset vaihdettu. lauantaina tiedän viimeistään lopuistakin huolloista.Flaiman kirjoitti:Menee vähän offtopicin puolelle mutta tässäkin varmaan lada siksi kun pitää olla takaveto.
Onkohan kukaan ostanut vahingossa jotain Samaraa luullen kaikkia Ladoja takavetosiksi?Koska ainahan axtekin voi purkaa osiksi hyllyyn, siitä löytyy paljon paljon käyttökelpoisia osia joita voi käyttää muihin Ladoihin. Onko mahdollisen tulevan autosi kilometreistä tietoa, onko mittari mennyt kertaakaan ympäri ja jos on niin kuinka monta kertaa?
Toivotan onnea ja menestystä axtec Ladan kanssa, kärsivällisyyttä se tulee vaatimaan jotta päästöt saa kohdilleen
jos joku löytää ruosteettoman kopan 2 renkailla ja leima muuten valmis mutta päästöt kusee. hintaan 100e ja remonttia on tehty ainakin iskarit&jouset,jarrut (mitä olen nyt tähän hetkeen mennessä kuullut luultavasti voi olla enemmänki remonttia tehty)niin voi ilmoittautua. (ilmaiseksi saatuja ei lasketa.)Flaiman kirjoitti:Kyllähän tuo siinä tapauksessa vaikuttaa ihan hyvältä hankinnalta.