Sivu 1/1

Robotti-imuri

Lähetetty: 4.9.2012 14:36
Kirjoittaja Pavlovits
Onko kenelläkään kokemuksia tuollaisesta?

Re: Robotti-imuri

Lähetetty: 4.9.2012 20:40
Kirjoittaja Jokari
Kokemuksia

Kerro niin hyvät kuin huonotkin kokemuksesi Ladojen parissa.

Re: Robotti-imuri

Lähetetty: 6.9.2012 15:11
Kirjoittaja Verronen
Onhan täällä kokemuksia Golffista, Warresta, Volgasta yms. Kait tänne muutkin imurit passaa.

Itse asiaan, sedällä on tuollainen vajaan tonnin härveli. Merkkiä en kyllä nyt tähän hätään muista. On ohjelmoitu siten että siivoilee joka päivä kun itse asukkaat ovat töissä. Puhdasta kuulemma tulee, mutta herkästi lakaisee osan roskista mattojen alle, jos matot lattiassa. Ainakin tuo ymmärtää varoa portaita, eikä kolistele niin että seiniin jäisi jälkiä.

Re: Robotti-imuri

Lähetetty: 6.9.2012 17:45
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Ei tänne tosiaan vaivaksi asti tekstiä kerry. Ja eihän sitä tiedä vaikka Avto VAZ kohta lanseeraa Imuri- ja Ruohonleikuurobotit omaan tuotevalikoimaansa. Venäjän markkina on näiltä osin ihan katsomaton kortti vielä. :lol:

Re: Robotti-imuri

Lähetetty: 8.9.2012 3:30
Kirjoittaja VPN83
Kaverilla on tuollainen robotti-imuri mallia halpis...

Ainoat kommentit mitä tuosta laitteesta olen häneltä kuullut, on se että heidän 2 ranskanbulldogia ovat aivan hulluna ko. laitteeseen = yrittävät kiivetä kyytiin ja ajella sen mukana, mutta luonnollisestikaan tuon vehkeen tehot eivät riitä koiran/koirien kyyditykseen...