Sivu 1/1
Mitä eroa on Ladalla ja vanhalla dieselmersulla?
Lähetetty: 20.5.2012 11:22
Kirjoittaja vazsputnik
Vastaus: Ladalla ei tarvitse rukoilla Luukasta apuun. (googlaa Lucas-syöttöpumppu)
Tämä vitsi on sikäli tosi, että edesmennyt C220 cmersuni alkoi kakistelemaan ilmavaivojaan noin 400 km päässä kotiosoitteesta.
Olen ateisti, kuten Stalin, mutta silloin ei auttanut muu kuin rukoilla, että mersu veisi perille. Ja rukous toimi sillä kertaa.
Re: Mitä eroa on Ladalla ja vanhalla dieselmersulla?
Lähetetty: 20.5.2012 15:29
Kirjoittaja kappa12
Eikös sitä tavata sanoa että Lucas oli hyvä apostoli, mutta huono sähkömies...
Re: Mitä eroa on Ladalla ja vanhalla dieselmersulla?
Lähetetty: 3.9.2012 4:06
Kirjoittaja VPN83
Kaverilla oli aikoinaan tuollainen muistaakseni 123-koppainen vm´80 oleva 200 Diesel mersu, ja tässä tapauksessa se tärkein ero oli n. 10 sekuntia...
Siinä missä oma sen aikainen ´89 1200S Lada "kirmasi" 0-100 hieman alle 20 sekunnissa, niin otti se ko. mersulta lähes 30s...
Joten siinä oli se tärkein ero meikäläisen kannalta.
Se oli nimittäin niitä harvoja autoja joita uskalsi kiusata valoissa, sillä itse hävisin ko. kärryllä mm. kaverin 500hp Scania 143:lle, sekä mikä kaikkein nolointa, Ford Transitin alustalle rakennetulle asuntoautolle...
Maasto-ominausuuksiltaan nuo kärryt pääsevät yhtä korkealle sijoitukselle, sillä molemmilla tuli rämmittyä mitä ihmeellisimmissä paikoissa, ja kertaakaan ei ulkopuolista apua tarvittu...
Re: Mitä eroa on Ladalla ja vanhalla dieselmersulla?
Lähetetty: 1.10.2012 12:30
Kirjoittaja larke
Kyllä se 123 mese oli viimeinen hyvä mesu 124 nelosiin tuli jo muutoksia huononmpaan suuntaan, toisaalta myös parenmpaakin
suuntaa korinkohdalta,näin lyhyesti.
Re: Mitä eroa on Ladalla ja vanhalla dieselmersulla?
Lähetetty: 31.10.2012 9:32
Kirjoittaja JohnDoe
Eikös se ollut niin, että W124 oli viimeinen korimalli, jossa hinnalla ei ollut väliä, tavoitteena oli suunnitella hyvä auto maksoi mitä maksoi. Myöhemmissä malleissa on ollut tehtävänä suunnitella auto tietyllä budjetilla.