1700i käyntihäiriö.... Sytytys ongelma!!

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
fudge85

1700i käyntihäiriö.... Sytytys ongelma!!

Viesti Kirjoittaja fudge85 »

Juu ostin 1700i -96 farmari ladan ja alkuviikon se toimi niin kuin pitääkin, mutta sitten tuli käyntihäikkä... 2 pytylle ei tule kipinää kunnolla tai pienillä kierroksilla ei yhtään...? 2500-3500 kierroksessa se herää käyntiin ja sitten käynti on tasaista... Mistä löytäisin semmoisen sytytysboxin? koska tämähän on suorasytytys vehje niin kärkiä ei ole.. juu, jelpatkaa kaveria ja antakaa mahdollisimman paljon vinkkejä...
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Hukkakipinäsysteemi, eli lyö samaan aikaan 2-3 ja 1-4 sylkkyihin. Eli jos kakkosessa on huono kipinä niin on myös kolmosessa. Mutta tarkasta tulpanjohdot että onko ruosteessa (varsinkin se puolan puoli).
fudge85

Viesti Kirjoittaja fudge85 »

juu uudet tulpanjohdot on kaikki.. ja putsattu kaikki kiinnikkeiden paikat..
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Siirtyykö vika toiseen sylkkyyn jos vaihtaa tuon kakkosen tulpanjohdon vaikka ykköseen?

Onko tulpat vaihdettu? Vaihda myös tulppia ristiin...

Tuo puola meinaan ei pitäisi niin ettei häviä kaksi sylinteriä samalla.

Ja vois muuten ihan ekaankin kysymykseen aina kertoa mitä kaikkea on jo tehty ja miten oireet alko yms.
fudge85

Viesti Kirjoittaja fudge85 »

Juu kato ku kaikki tapahtu ihan yhtenä aamuna siis käyntihäikkä... tulpanjohdot uudet , tulpat uudet.. paikat putsattu.. johtoja vaihdeltu.. siitä on vain yks pytty pimeenä alku kierroksilla koska kahdella pytyllä se ei liikkuis mihinkään.. nyt sillä kyl pystyy ajamaan mutta kehnosti.. nyt on vaan ongelmana että mistä löytäisin sen sytytys mötikän.. niin ja jos vaihtaa johtojen järjestystä niin se ei käynnisty.. et silleen..
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Sytkäohjaus on siellä kartturin jalkatilassa sen hyllyn alareunassa kiinni. Muistaakseni on sama yksikkö ruiskutuksen kanssa.

Mutta vika ei oikeastaan mitenkään voi olla ohjauksessa, mikäli 3-sylinteriin tulee hyvä kipinä.

Testaappa siirtyykö vika 3-sylinteriin jos vaihdat tulpanjohdot ristiin.

Mikäli näin on niin vika on puolapaketissa, jossa se kakkosen johtimen puoli johtaa maahan.
Jone
Viestit: 108
Liittynyt: 3.2.2004 9:36

Viesti Kirjoittaja Jone »

Oletko mitannu puristukset? Ettei vaan olis vena palanu tai kantamassa.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Tuohon puristuspuoleen olen siirtymässä mikäli toi kipinän heikkous ei siirry tulpanjohtojen vaihtamisella...
fudge85

Viesti Kirjoittaja fudge85 »

joo kaikki on mitattu ja enää on jäljellä se puola juttu... siinä se vika on mutta ku ei löydy mistään semmosta.. puristukset on kohillaan ja venttiilin välykset on säädetty...
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

niin koititko vaihtaa sen kakkosen ja kolmosen tulpanjohdon ristiin jo???

Jos puolassa on vika niin se pitäisi siirtyä siihen kolmossylkkyyn sitten.
Vastaa Viestiin