Moro
tollane 1994 vuoden asteekki tuli hommattua ku suht halvalla sain tutulta vuonna 2010, sen jälkeen olen auto kunnostellut ja leimalle se pitäisi vuoden päästä saada . koriltaan aihio on todella hyvä . tekniikka ois tarkotus tarkastaa läpitte kokonaan vaikka ajettu 80000 katsastuskorteista ku kattelin kilo metri määriä nii pitäs olla oikee. suht vakiona pitää mutta ruisku ois kaverilla asennusta vaille valmiina eli tarvis imu sarjaa hommata esim onko 110 imusarja vaikea modailla?
tehtävää tohon on vielä mutta kyllä siitä käyttis viä tehrää. alustaan ajattelin tota plaza sport -50 mm että sais ajettavuudesta pikkusen paremman.
Hieno väri ja "pahoittelut paskimman mahdollisen aihion hommaamisesta"
Hakua käyttämällä löytyy tuosta 110 imusarjasta juttua.
http://stinger-shop.ru/ tuolta löytyy jo valmiita imusarja aihioita 4. ruisku käyttöön. niiden saaminen onkin sitten eri homma. muutama foorumilainen käy hakemassa rajan yli tavaraa tarpeen mukaan.
sama auto itellä alla. valitsin itse tosin sen helpomman reitin tuon ruiskuasian suhteen.
toktorinivako jo kertoili et nivan 1.7 koneen imusarja kävisi myöskin. semmosta sitte tarttis saada hommailtua . auto tällä hetkellä purettu melkolailla kokonaan osiin ja odottaa moottorin pois nostoa jotta sen pääsisi pesemään ku on aivan öljypaska seoksen peitossa. onko muuten mistään saatavilla ns paremmin virtaavaa kattia? toinen vaihtoehto ois et katsastukse ajaks katti paikoilleee ja sit taas putkenpätkä tilalle.
tänää taas laiteltu pikkusen tuota larppaa. vedetty uusia bitumeita lattiaan ja on muuten helvetin kallista tavaraakin viä. takavalojen johdot vedetty uusiks ku vanhat näytti tältä http://i1099.photobucket.com/albums/g39 ... G_7279.jpg
http://i1099.photobucket.com/albums/g39 ... G_7305.jpg
ja nytte on sitte viä vuosi aikaa laitella ladaa rekisteröinti kuntoon ku tänään tuli 17 ikävuotta. jossitä vaikka kävis huolttiksselta vähä bensaa hakee ja kokeilisti lähteekö tälläkin kertaa ekalla käymään ku viime syksystä seissy.
pako putki on 2 tuuman putkea nykyään koko matkalta ja simonssin änkkä löytyy perästä. ei todellakaan ole mitkäänn kovat äänet ku on katalysaattori välissä .
nyt ku tuli aihe taas esiin niin on aiva toiminta kunnossa ollu tuossa välissä jo mutta nytte on ruvettu konetta purkamaan , kantta pitäisi työstää pikkusen ja imu ja pako sarja kohdistella paremmin. korin osalta auto on valmis mutta tässä talven aikana ku laittaa pikkuhiljaa konetta kasaan niin jossitä leimalle veis tän. alustaa on modailtu sillai että etu päässä on iskarin kiinnikkeitä muokattu alatukivarresta latta raudalla sillai että keula tippui melkein 40 mm. kuvia voisin tosiaan laitela taas.
Pitkästä aikaa taas kirjoitella tänne. Autosta on nykyään moottori pyödällä ja kansi irrotettu. Tänään pitäisi jatkaa koneen purkamista. Korista on hitsattu viimenenkin paikka ja alusta on uusia raidetangon päitä vaille valmis. Kuskin puolen jarrulevyn suojapelti (en tiä onko oikee termi osalle ) on todella huonossa kunnossa. Mistähän kyseisiä peltejä.saisi hommattua (venäjältä?) Pistäkää yvtä jos jollain on käytettynä sellasia:)
Kuvia voisin illemmalla lisäillä vielä
Kone on aivan osina ja uudet laakerit,männät ja tiivisteet koko moottoriin on hommattu. Lohko menee hiekkapuhallukseen ja sylinterit hoonataan. Sitten voi ruveta kasaileen konetta. Missäs asennossa virran jakajan kuuluu olla kun 1 ja 4 pytyn männät on aivan ylhäällä? Ja minkä laisella maalilla ootte lohkon maalannut?
nikke95 kirjoitti:Ja minkä laisella maalilla ootte lohkon maalannut?
Joskus jokkis-moottoreita tuli maalailtua eslan punaisella potkukelkkamaalilla, riittävästi ohenninta ja hyvä tuli... Siviiliautoon varmaankin joku kuumankestomaali olis paras...
nikke95 kirjoitti:Kone on aivan osina ja uudet laakerit,männät ja tiivisteet koko moottoriin on hommattu. Lohko menee hiekkapuhallukseen ja sylinterit hoonataan. Sitten voi ruveta kasaileen konetta. Missäs asennossa virran jakajan kuuluu olla kun 1 ja 4 pytyn männät on aivan ylhäällä? Ja minkä laisella maalilla ootte lohkon maalannut?
Lohkon hiekkapuhalluksen jälkeen sen saa heittää jorpakkoon! On meinaan hiekkaa joka paikassa? Kyllä se siellä koneistamossa pestään aivan tarpeex hyvin että sen maalaan pystyy!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
ei se mitään kuuman kestoa tarvi. miranoli tai perus akryyliväri. jollain rautalanka laikalla kun raapii puhtaaks niin toimii hienosti
se jakajan asento nyt vähän riippuu että onko kummalla kierroksella alakerta menossa... jos nokan merkki kohalla ni 4 kohalla jakaja
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti