Sivu 1/1
Weber hakusessa
Lähetetty: 24.9.2011 21:06
Kirjoittaja Lukki
Yksi väsynyt taistelija ilmoittautuu halukkaaksi hankkimaan Weberin ladaansa. Pitipähän kokeilla, mutta otsooni väänsi omistajansa siltaan.
Kiitollisuudella otetaan vastaan tietoja, mistä kannattaisi 1200L:än W laittaa sekä minkä tyyppinen W sen pitäisi olla.
Kiitos etukäteen
Ohessa linkki erääseen aihetta koskevaan sivuun. Katselin, että ehkä tuo "Weber 32/36 DGV" voisi olla sopiva?
http://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Edit. Laitoin yleiseen, koska tämä nyt on lähinnä tiedustelu, ei suora ostoilmo.
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 25.9.2011 8:06
Kirjoittaja lada.h.s
Weber DGV 32/36 lienee kyllä paras.

Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 25.9.2011 9:57
Kirjoittaja need more speed
MOikka
Laita siihen vaakaimu weber...
MInulla olisi yksi ylimääräinen 40 dcoe myynnissä.
Kaasari asuu Riiihmäellä...ja hinta 200€ tietämillä
Kaasari on oikea italian tuote erikä mikään kiina kopio
terv Jari
0400-871144
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 27.9.2011 17:01
Kirjoittaja THI-900
Jos haluaa helposti hyvän, niin kyllä se on semmonen kaasari joka sopii suoraan ladan omaan imusarjaan. Eli 32 DGR, 32/36 DGV. Niihin löytyy paljon ohjeita täältä ja varsinkin tuo Jokarin kirjoittama FAQ on loistava. Itse olen myös kirjoittanut pitkät pätkät RedBullista ja Kopeika Classickista kertoviin topickkeihin noiden em. kaasarien toiminnasta pikkukoneen kanssa. Löytyvät kokemuksia osastolta. Halvin tapa on varmaan ostaa käytetty ja semmonen missä akselit ei oo väljät, sitten laittaa siihen korjaussarja ja sopivat suuttimet. Kaasari (käytetty) 50-100€, korjaussarja 20-40€ ja suuttimet 20-40€.
Venäjältä ei kyllä uuskaan OZON paljon maksa, mutta onko se edes ratkaisu?
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 27.9.2011 23:02
Kirjoittaja Lukki
Ehtoota vain ja kiitos vastauksista ja tarjouksista.
Kylläpä se melko varmasti tuo 32/36 dgv tulee olemaan, saattaisi olla jopa uusikin - sen verta alkaa riittämään kaasuttimien kanssa näprääminen. Mutta kuten toisessa topicissa kerroin, sain tuon maailmanlopun otsoonin toimimaan ja vieläpä hyvin, jos näin voi aparaatista sanoa. Olen siihen riittävän tyytyväinen. Seuraavasta nikottelusta heitän sen järveen. Siksikin tuo Weber olisi hyvä olla hyllyssä odottamassa.
Ja noin ihan mieleenkiinnosta aiheeseen, paljonko tuolla ex-neukkulassa uudet otsoonit mahtaisivat maksaa?
L
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 27.9.2011 23:38
Kirjoittaja THI-900
Alle satasella mahtaa saada ozonin, kaks vuotta sitten yks palstalainen olis tuonu 75€ uuden.
Täällä palstalla tuntuu olevan valloillaan käsitys, että kun weber vain isketään kiinni niin autuus alkaa. Samanlainen mehumaija se on kun Daazkin siinä suhteessa, että se pitää säätää kohdilleen, jokainen kone tarvii hieman erilaisia suuttimia, joskin lähtöarvot täältä löytyvät mistä voi alkaa soveltaan. Se on päivän homma, jos on sopivasti suuttimia referenssiarvojen ympärille laittaa webru toimimaan. Voi varautua, että joutuu noin 5-10 kertaa avaan kaasarin kannen, että saa lähelle, hifistelyyn menee vielä usein huomattavasti useampi kerta. Mutta ah sitä autuutta kun sen saa toimimaan.

Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 28.9.2011 9:05
Kirjoittaja pressa
THI-900 kirjoitti:laittaa webru toimimaan. Voi varautua, että joutuu noin 5-10 kertaa avaan kaasarin kannen, että saa lähelle, hifistelyyn menee vielä usein huomattavasti useampi kerta.
Jos alkuperäistä kaasutinta availee puoletkin tuosta määrästä niin on varmasti hyvä, oikeasti tarvitsee vain ykkösen suutinta suurentaa. Voihan sitä ostaa vaikka weeberin tarran ja laittaa lokasuojaan näkyville, kun ei sitä kukaan ajossa huomaa (siis sitä oikeakaan weeberiä).
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 28.9.2011 21:09
Kirjoittaja punanenä
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 16.10.2011 20:53
Kirjoittaja Lukki
Jeh, lopetellaan tämäkin viestiketju - kun sen aloitinkin (varoitus, sisältää w-hypetystä)
Pari päivää on nyt ollut uusi weber 32/36 DGV nappiksessa ja kertamurjaisulla meni paikoilleen josta se autuuskin alkoi. Ajotuntuma vailla vertaa...
Parisen viikkoa siis haeskelin ja kyselin suutinkokoja sekä muita tarvittavia muutoksia paikalleenlaittoa varten. Lähinnä nyt se kaasuvivuston sovittaminenhan siinä oli haastavinta ja hauskinta samalla.
Ainoa, mitä ensimmäiseen "kokeiluun" vaihdoin weber-installaation jälkeen, oli kakkoskurkun tk-suutin, mutta heti koeajon jälkeen palasin alkuperäiseen suunnitelmaan.
RamFlown putsarin pulttasin päälle ja kansi kiinni, omaiset on nähny. Kokemus on sellainen ettei entiseen ole paluuta.
Homma meni aivan nappiin ensimmäisellä kerralla. Kiitos hyvien neuvojien.
Se, näkeekö kukaan, että onko autossa weberi on se ja sama. Korkeintaan ne ihmettelevät miksi ladakuskilla on pelottava kestohymy/irvistys naamalla

(tiedätte kyllä miksi).
Re: Weber hakusessa
Lähetetty: 16.10.2011 21:10
Kirjoittaja 'aatee'
Weber simply the best.