Sivu 1/1

2105 sen kans ongelmii -95

Lähetetty: 27.7.2004 21:45
Kirjoittaja PeltoRacing
Miksiköhän lada kävi vaikka oli väänetty virrat pois avaimesta ja sammui vasta kun sammutti laittamalla 5 päälle??

Miksei lada starttaa ollenkaan???

Miksei ilmastointi jutusta tulwe kylmää ollenkaan???

Miksi keittäää?

Onko ohjeita lukko perän tekoon???

Voiko katin poistaa??

Miksi käy välillä 3:lla tai 2:hdella??

No eiköhän nois ole jo ongelömii näin aluksi :? :cry: :oops:

Lähetetty: 27.7.2004 22:06
Kirjoittaja Nonnis
Oiskohan syynä huollon puute ja rääkki pellolla?

Lähetetty: 27.7.2004 22:16
Kirjoittaja RTJN65
1. Karstaa koneessa. Silloin kun sammutat niin karsta hehkuu ja kone jatkaa käymistä kun systyttää bensa/ima seoksen. Vesisumutus koneeseen parantaa tilannetta.

2. Jos startti saa heräte virran muttei silti starttaa niin solenoidi on rikki.

3. Läpäärin hana sökö tai vähän auki. Jos laskee läpi niin se on rikki, joskus taasen hana jää auki vaikka säätökahvat on kiinni. Noi vaijerit ei ole oikein luotettavat.

4. Oisko vesipumppu tullu tiesä päähän tai kansipahvi rikki. (tämä siis jos tuulettajan hihna / puhallin kunnossa)

5. Onko kyseessä mekaaninen vai Kemppi/Esab lukko.

6. Jos katsastaa meinaat => ei voi, jos et meinaa katsastaa => voi.

7. Tulpat sökö. liikaa kartsaa koneessa ja tulpissa =>putsaa tulpat. Jos ne oli ok niin sitten tulpan johdot heikossa hapessa.

Re: 2105 sen kans ongelmii -95

Lähetetty: 28.7.2004 1:18
Kirjoittaja Misha
PeltoRacing kirjoitti:Miksiköhän lada kävi vaikka oli väänetty virrat pois avaimesta ja sammui vasta kun sammutti laittamalla 5 päälle??
Se jälkikäy. Seos on liian rankka, ajotus pielessä.
PeltoRacing kirjoitti:Miksei lada starttaa ollenkaan???
Miljoona syytä. Bensa loppu? Onko konetilassa moottoria lainkaan jne.
PeltoRacing kirjoitti:Miksei ilmastointi jutusta tulwe kylmää ollenkaan???
Tästä oli toisessa threadissa juttua. Todennäköisesti sun lämppärin hana on kuitenkin rikki.
PeltoRacing kirjoitti:Miksi keittäää?
Liian vähän vettä, liikaa glykoolia? Ajotus?
PeltoRacing kirjoitti:Onko ohjeita lukko perän tekoon???
Ei minulla... joillain on ehkä tietoa... ilm aika monimutkasta.
PeltoRacing kirjoitti:Voiko katin poistaa??
Voi, mutta auto ei ole enään laillinen. Tietty peltoautossa se ei haittaa.
PeltoRacing kirjoitti:Miksi käy välillä 3:lla tai 2:hdella??
Syy voi olla venttiileissä, tulpissa, tulpanjohdoissa tai virranjakajassa.
PeltoRacing kirjoitti:No eiköhän nois ole jo ongelömii näin aluksi :? :cry: :oops:
Sun pitää kysyä tarkempia kysymyksiä ja antaa enemmän tietoo.

Lähetetty: 28.7.2004 9:29
Kirjoittaja PeltoRacing
Moottori on, kun starttaa niin ei kuulu mitään ääntä mittarin valot vaan palaa.

Lämppärin joku putki tai jostain sen lähettyviltä valuttaa vettä pakosarjanm päälle ja siittä nousee jännän näköinen höyry.

Auto on täysin pelto käytössä.

Kemppi lukko tarttis tehä.

Siinä on uusi sytytysyksikkö.

Flekti toimii.

Tulppia ei ole kattottu.

Voisiko syynä olla näihin joihinkin se kun se on kerran keittänyt ja käynyt pitkän aikaa lämmöt tapissa mutta ei keittänyt?

Lähetetty: 28.7.2004 10:21
Kirjoittaja Odessa
Kaikenlaisiin sähköpuolen ongelmiin suosittelen CRC:n suihkimista. Virtasen kulussa on ongelmia kostealla kelillä niin kanttimallissa kuin Samarassakin. CRC:tä vain kaikkialle, missä kuvittelee sähkön voivan liikkua :D