Sivu 1/1

110 HB 16V -02

Lähetetty: 24.7.2004 4:16
Kirjoittaja R-J
Tervehdys! Olis kiikarissa -02 mallinen 110 HB 16V. Ajettu 45000 km. Hinnasta ei oo vielä tarkemmin keskusteltu, mutta jahka tässä saan tuon viikonlopuksi joskus lähitulevaisuudessa koeajeltavaksi, niin mikäli se näyttää asialliselta, siitä voisi tarjouksen jättää, mutta paljonko tuosta kannattaisi tarjota? Ja onko mitään erityistä, mihin kannattaisi kiinnittää huomiota tekniikassa? Lastentauteja tms? Pari vuotta kun on ollut käytössä, murheet luulisi jo korjatun. Päällisin puolin on ainakin tosi siisti ja hyvillä varusteilla: kahdet alut, lohko+sisälämppäri ajastinkellolla ja akkulaturilla, vetokoukku, lisäpitkät, CD-soitin neljällä ämyrillä ja subbarilla!?! yms. Myyjänä kuuskymppinen mieshenkilö, joka on ajellut Laurilla jo vuodesta -79. Ja se vähä mitä on tuumattu yleisesti tekniikkapuolelta, hemmo totesi vain viileästi, että on ajanut Laurilla jo vuodesta -79, eikä oo kertaakaan myöhästyny töistä. Itsellä on kokemusta vain nappisilmistä, näistä uusista en juurikaan tiedä mitään. Samaran konehan tuossa on, 16v kannella. Onko se muuten hihna- vai ketjukone ja jos on hihnakone, mikä on vaihtoväli? Ja muutenkin vinkkejä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota?

jeps

Lähetetty: 26.7.2004 8:13
Kirjoittaja Lada-Jussi
kannattaa lukea kokemuksia osiosta kokemukset Lada 110:stä, sieltä voi äkkiä huomata mitkä ovat suurimmat vikakohteet.

Nokka-hihna pitää vaihtaa 60 tkm välein, hinnallisesti vähän käytetty on järkevä ostos, parissa vuodessa hinta vähintään puolittuu ja autossa on kuitenkin jälkikäteen lisättyjä hyödyllisiä ja rahanarvoisia varusteita.

Lähetetty: 27.7.2004 3:30
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Mm.: massauksen kunto pohjasta siltä alueelta, johon etupöyrät heittää kiviä, maalauksen kunto helmoissa, keskuslukitus, sähköikkunat, laturin kiinnitys, pissapojan pumppu, tuulilasin pyyhkijät, valoviiksi, takavalot ja vilkut, lämmityslaite, nopeusmittari.