Sivu 1/1

1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 19.10.2010 20:20
Kirjoittaja Jambero
Elikkäs onko kukaan laittanut tuohon koneeseen tuplakaasareja? Mitä muutostöitä tuo mahtaa vaatia ?

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 19.10.2010 20:53
Kirjoittaja pvdriver
no eikai se välttämättä muuta kuin imusarjan, kaasutinmallin pensapumpun (sähköinen tahi mekaaninen), ja kaasuvaijerin mahdolliset muutostyöt.

toinen juttu sitten onko sellaisenaan mitään hyötyä tai saako viritelmää kilpiin.

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 20.10.2010 11:05
Kirjoittaja micco
pvdriver kirjoitti:no eikai se välttämättä muuta kuin imusarjan, kaasutinmallin pensapumpun (sähköinen tahi mekaaninen), ja kaasuvaijerin mahdolliset muutostyöt.
Ei bensapumppuakaan tarvi välttämättä vaihtaa. Riittää kun asentaa tarkoitukseen sopivan bensanpainesäätimen.

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 20.10.2010 15:33
Kirjoittaja Jambero
Eihän sitä leimalle tarvii kaasareitten kanssa mennä ;D

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 20.10.2010 16:30
Kirjoittaja pvdriver
no ei välttämäti vaan jos jotakin hyötyä haluut niistä niin vaatiipa melkeen niin isoja muutoksia ettei kehtaa leimalle vakioks vaihella. Erijuttu sitten jos ei tieliikenteeseen.

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 7.11.2010 20:38
Kirjoittaja Maza8
saako 1200:n kaasarin säädettyä 1700i koneen kanssa

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 7.11.2010 21:00
Kirjoittaja pressa
Joskushan noihin 1700 koneisiin on laitettu kaikki apulaitteet 1200 koneesta kun on "wanhaan" koppaan kone vaihdettu. Suorituskykyä kun haetaan niin ykköskurkun suutin isommaksi ja kakkosen kurkku mekaanisesti aukeavaksi...

Re: 1700i koneeseen tuplakaasarit

Lähetetty: 8.11.2010 15:57
Kirjoittaja 'aatee'
No ei todellakaan saa hyväks, aivan liian pieni mehumaijja 1200:Sen kaasutin 1700:lle...