Sivu 1/1
Lada 2015 viritys?
Lähetetty: 6.7.2004 19:59
Kirjoittaja izki
Mitä rajoituksia on vaz-2015 virittämisen suhteen, jos auto on rekisterissä ja se halutaan pitää laillisena. Siis voinko huoletta lykätä tuplakaasarit ja peltisatsin sekä putkiston paikoilleen? Joutuuko viemään muutoskatsastukseen?

Lähetetty: 6.7.2004 21:08
Kirjoittaja Jankos
Paljolti riippuu vuosimallista mitä saa tehdä! Eli minkä vuotinen?
Ihan yleisesti kaikille: Kun kysytte jotakin niin laittaakaa niistä autoistanne mieluummiin liikaa tietoa kuin liian vähän!
Lähetetty: 6.7.2004 21:22
Kirjoittaja izki
-84 Mitenkä virittäminen riippuu vuodesta?
Lähetetty: 6.7.2004 21:34
Kirjoittaja Nonnis
izki kirjoitti:-84 Mitenkä virittäminen riippuu vuodesta?
No esim vähäpäästöistä on aika hankala viritellä kun pitäs saada se päästörajoista läpi kummiskin.
Lähetetty: 6.7.2004 21:37
Kirjoittaja Jankos
Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
Noin vanhoissa on niin löysät päästömääräykset että voit laittaa siihen tuplat, hiotun nokan(vähän asteita paljon nostoa), peltisatsin ja kannesta muotoilla palotilat ja kanavia katella kohdilleen...
Mutta otappa haku käyttöön ja hakusanaksi viritys.
Sieltä löytyy aihe missä on viritetty nivan konetta, sieltä näet mitä kannattaa kannelle tehdä.
Mikäli budjettisi on vähänkään rajallinen niin lähde ennemmin liikkeelle kansihommista ja nokasta. Saat paremman vastineen rahoille kun nuo on viilattu kohdalleen. Vakiokoneesta kun ei juurikaan hyötyä saa tuplilla ja peltisarjalla, tietysti ne näyttää paremmilta

Lähetetty: 6.7.2004 21:41
Kirjoittaja izki
kiitoksia
Lähetetty: 8.7.2004 22:00
Kirjoittaja Valko
Jankos kirjoitti:Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
Eikös se viisyliyheksän kone ollu ainakin tuolloin -84 vuonna 1,3 hihnamylly

öh
Lähetetty: 9.7.2004 18:52
Kirjoittaja Lada-Jussi
Valko kirjoitti:Jankos kirjoitti:Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
Eikös se viisyliyheksän kone ollu ainakin tuolloin -84 vuonna 1,3 hihnamylly

perusversion kone oli 1,3 hihnamylly, mutta eniten varmaan on 21051 versioita 1,2 koneella, ehkä vielä 1984 on saatettu rekisteröidä 4-vaihteisia 21053 autoja joissa oli 1,5 kone.