Penkinvaihdon suunnittelu
Lähetetty: 14.3.2010 13:13
Olen ajatellut ottaa samarani jälleen kerran ykkösautoksi. Mutta olen alkanut pohtimaan sitä, että minun pitäisi varmaankin vaihtaa siihen uusi kuskinpenkki, koska selkäni on sikäli heikosti suunniteltu, että ajaessani sillä se voi joskus kipeytyä. Varmaankin oli niin, että kun 70 -luvun lopussa ja 80 -luvun alussa samaramallien suunnittelu kävi kiivaimmillaan eivät ihmiset olleet niin paljon sellaisessa työssä, jossa selät veltostuvat? Ja sikäli nykyisin olevat ihmismallit ja heidän selkänsä eivät aina saavuta "avaruustekniikan taitajien" ajattelun kanssa yhteisymmärrystä? Mutta on kuitenkin ymmärrettävä, että syy on aina meidän.
Siksi rohkenisinkin kysyä olisiko kenelläkään tietoa siitä millaisia ratkaisuja kannattaisi suosia tämän projektin alkutietojen kartoitusvaiheessa? Ts. onko olemassa esim. suoraan paikalleen heitettäviä penkkejä, tai sellaisia, joiden installaatiovaiheessa manöövereiden määrä lähenisi mininiä?
Kiitän kaikkia jotka voivat auttaa asiassa. Vaikka syvästi ymmärrän myös sen, että puuttumalla arkuperäiseen samaran modifikaatioon, se menettää osan siitä alkuvoimaisuudesta, joka on tehnyt siitä sen kestosuosikin, jollaisena se vielä tänäkin päivänä näyttäytyy autoilevan kansan ja maailman silmissä. Mutta näistä harha-ajatuksistani huolimatta älkööt minua tuomittako!
Siksi rohkenisinkin kysyä olisiko kenelläkään tietoa siitä millaisia ratkaisuja kannattaisi suosia tämän projektin alkutietojen kartoitusvaiheessa? Ts. onko olemassa esim. suoraan paikalleen heitettäviä penkkejä, tai sellaisia, joiden installaatiovaiheessa manöövereiden määrä lähenisi mininiä?
Kiitän kaikkia jotka voivat auttaa asiassa. Vaikka syvästi ymmärrän myös sen, että puuttumalla arkuperäiseen samaran modifikaatioon, se menettää osan siitä alkuvoimaisuudesta, joka on tehnyt siitä sen kestosuosikin, jollaisena se vielä tänäkin päivänä näyttäytyy autoilevan kansan ja maailman silmissä. Mutta näistä harha-ajatuksistani huolimatta älkööt minua tuomittako!
