elikkä pistin kaasuttimeen uudet kalvot(kiihdytyspumppu, tyhjäkäyntikalvo) ja sen kannentiivisteen. bensapinnan tarkistin.
tyhjäkäynti toimii moitteetta, mutta kun painaa kaasua vähän reilummin paikallaan niin rupeaa booaamaan. liikkeelle lähtö on melkein mahdotonta ilman ryyppyä. kun kierrokset saa yli 3000 niin enään ei pahemmin tuntuisi booaavan. kiihsytys pumpusta tulee bensaa kaasua painettaessa. kaasuttimella ei ole ajettu about vuoteen. mistähän tämmöinen voi johtua? suuttimia en vaihtanut, mutta putsasin ne ennenkuin pistin kiinni.
eikös ykköskurkulla pidä olla pienemmät suuttimet? etten vain laittanut väärinpäin. pitäisikö seosruuvin vaikuttaa paljon tyhjäkäyntiin? sitä veivailin mutta eipä ole oikeen mitään vaikutusta.
Pääsuuttimelta hajottimelle kanava on niin iso että se ei oikeastaan voi käytännössä tukkeentua. Jos se olisi tukossa, autolla ei voisi ajaa ollenkaan tyhjäkäynniltä eteenpäin. Paino sanalle ollenkaan.
Jäikö koho heilumaan vapaasti niin että se liikkuu herkästi? On meinaan joskus niin tiukkoja noi uudet neulaventtiilit runkoonsa että pienikin asentovirhe kohon säädössä aiheuttaa sen että neula jää osittain auki tai juuttuu pohjaan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
syyksi ilmeni kiihdytyspumpun suuttimessa tukos tai jossai kanavista. vaihdoin uuden suuttimen ja puhalsin kanavat. rupes kiihytys pumppu ruiskimaan pikkusen toisenlailla. nyt käy ja kukkuu.
Itte purin kaasuttajan ku moottori yski ja köhi niin jottei meinannu oikeen käydä.
No sielä oli sitte selevä roska sen toisen suuttimen reijällä.
Suuttimetkin oli irti en tiedä onko ne väärillä paikoilla.
Sitten se koho jäi jotenki huonosti niin että kun yritin käynnistää niin pensaa tuluvi suodatin koteloon asti, no sitte avasin sen kaasuttajan ja laitoin kohon hyvin niin se lakkas.
Onko se kiihdytyspumpun suutin toinen niistä kaasuttimen keskellä olevista?