Sivu 1/1
240 heppainen 2107?!
Lähetetty: 1.6.2004 23:41
Kirjoittaja Viilettäjä
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6660
Keskustelkaa, näyttää aika mielenkiintoiselta tuo konehuone!
Lähetetty: 2.6.2004 7:35
Kirjoittaja Jankos
240 heppaa?
Eihän tuo tehoviiva nouse kuin 138.8hp lukemaan ja aika korkeilla kierroksillakin ja vääntö/teho alkaa löytymään vasta 3500RPM alkaen. Kaikenlisäksi tuo vääntöhuippu on melkolailla pieni vain 130Nm, toisaalta vetoalue on kohtalaisen laaja 4000-8000
Konehuone näyttää ihan siltä kuin siellä olisi fiat tc pystykaasareilla ja tehokäyrät paljastaa sen olevan 1.6 kohtuullisesti viilattuna?
Voin olla väärässä mutta siltä se näyttää, 2.0 tc:ssä ainakin pitäisi olla enemmän vääntöä...
Lähetetty: 2.6.2004 8:33
Kirjoittaja Jankos
Jaa mutta tuossa kuvan allahan se lukeekin että se on 1.6 tc

Lähetetty: 2.6.2004 9:00
Kirjoittaja Stefa
Mistäs tuo 240 heppaa löydetty? Jää reilusti alle vaikka kilowateiksi kääntäisi...
Yllättävän pieneksi jää vääntö vaikka tuo 1.6 aika kierroskone onkin.
Kiinnostaisi miten nuo pystyt on tuonne saatu sopimaan kun tuossakin ilmeisesti jarrutehostin on. Olisi vähän vastaava operaatio edessä.
Lähetetty: 2.6.2004 10:47
Kirjoittaja Jankos
Lähetetty: 2.6.2004 12:04
Kirjoittaja Boris
Oi suuri ja mahtava Lada-kerhomme...
Lähetetty: 2.6.2004 15:55
Kirjoittaja Viilettäjä
oho, siis 140 heppaa. mut kyls se sanoopi että 2017.
Lähetetty: 2.6.2004 20:17
Kirjoittaja Boris
Viilettäjä kirjoitti:oho, siis 140 heppaa. mut kyls se sanoopi että 2017.
Älä nyt pienentele. Kyllä se 2105 on.
Lähetetty: 4.6.2004 21:47
Kirjoittaja kapa
Tehostajaa ei tuossa näyttäisi olevan (tai sitten on hyvin piilossa lasinpesunestesäiliön takana, muttei alipaineletkuakaan sinne näyttäisi menevän). Pääsylinteri on siirretty eteenpäin, siirtotanko näkyy kuvassa paisuntasäiliön alareunan molemmin puolin, musta putki jossa kiertää hopea raita. Mutta kyllä sen tehostajankin saa sinne sopimaan, ainakin 1200L:ään mahtui. Itsellä oli sellainen ratkaisu, että tein sivuimutuplien imusarjan jatkoksi 90 mutkan ylöspäin pystyimuille. Sitten tein siirtotangon tehostajalle/pääsylinterille jolla ne siirtyivät konehuoneen etuosaan. Näin mahtui kaikki ihan mukavasti konehuoneeseen.
PS. Mulla on tuo imusarjan jatko-osa pystyille sekä se tehostinpaketin siirtotangosto hyllyssä jouten. Että jos kiinnostaa niin voin niistä luopua pientä korvausta vastaan. Itse en niitä enää tarvitse, kun TC Lada on myyty ja nykyisessä Ladassa pysytään ihan Ladan omassa koneessa.
Lähetetty: 8.6.2004 20:15
Kirjoittaja Stefa
kapa kirjoitti:Tehostajaa ei tuossa näyttäisi olevan (tai sitten on hyvin piilossa lasinpesunestesäiliön takana, muttei alipaineletkuakaan sinne näyttäisi menevän). Pääsylinteri on siirretty eteenpäin, siirtotanko näkyy kuvassa paisuntasäiliön alareunan molemmin puolin, musta putki jossa kiertää hopea raita. Mutta kyllä sen tehostajankin saa sinne sopimaan, ainakin 1200L:ään mahtui. Itsellä oli sellainen ratkaisu, että tein sivuimutuplien imusarjan jatkoksi 90 mutkan ylöspäin pystyimuille. Sitten tein siirtotangon tehostajalle/pääsylinterille jolla ne siirtyivät konehuoneen etuosaan. Näin mahtui kaikki ihan mukavasti konehuoneeseen.
PS. Mulla on tuo imusarjan jatko-osa pystyille sekä se tehostinpaketin siirtotangosto hyllyssä jouten. Että jos kiinnostaa niin voin niistä luopua pientä korvausta vastaan. Itse en niitä enää tarvitse, kun TC Lada on myyty ja nykyisessä Ladassa pysytään ihan Ladan omassa koneessa.
Siltähän tuo näyttää kun tarkemmin katsoo. Yritän ainakin saada nuo tuplat mahtumaan ilman tuon tehostimen siirtoa mutta pidetään mielessä nuo palikat.