Pakokaasukierrätyksestä ja ketjun ajoituksesta
Lähetetty: 28.9.2009 23:21
Olen tuossa tutkiskellut -87 1600:n imusarjasta lähtevää putkea, joka kulkee parin mutkan kautta pakosarjaan ja siihen jonkinlaisen alipaineventtiiliin. Venttiilistä lähtevä letku on katkottu ja tukittu. Ilmeisesti tässä on jonkinsortin saastehässäkkä, jonka mahdollisesti voisi poistaa katkaisemalla ja tukkimalla ´putken päät, liekö se tekee mitään sivuvaikutuksia?
Nokkaketju tuntuu jo kulahtaneelta ja uusi ketju on tulossa. Taannoin nokan ketjupyörän ja ketjukopan oltua irti ja takaisinkasauksessa ei saanut millään jakoa kohdalleen, parhaillani sain niin, että nokan merkkien ollessa kohdalla oli kampiakselin merkki puoli hammasta edessä. Auto ei oo käynyt sillä arvolla, joten käynnistä en osaa sanoa. Miten porukalla yleensä noi jakomerkit, saatteko kohdilleen?
Nokkaketju tuntuu jo kulahtaneelta ja uusi ketju on tulossa. Taannoin nokan ketjupyörän ja ketjukopan oltua irti ja takaisinkasauksessa ei saanut millään jakoa kohdalleen, parhaillani sain niin, että nokan merkkien ollessa kohdalla oli kampiakselin merkki puoli hammasta edessä. Auto ei oo käynyt sillä arvolla, joten käynnistä en osaa sanoa. Miten porukalla yleensä noi jakomerkit, saatteko kohdilleen?