Sivu 1/1

Ladan kaasari keittää

Lähetetty: 28.5.2004 16:06
Kirjoittaja Tvälläri
Ongelmani olisi pikaisen vikadiagnoosin jälkeen otsikon kaltainen, elikkäs näin lämpimällä ilmalla ja aika tarkalleen 140km ajon jälkeen (1.5h käynnissä) laatokkaparka hyydähtää, hetkisen jähdyttelyn jälkeen auto käynnistyy taas kuin palmun alta. konepelti auki ja käynnistäessä kuuluu tussahtelua tällöin ja kaasari on :evil: -tillisen kuuma. eli pensiini ilmeisesti höyryyntyy.:shock:

Olen jossain larvoissa nähnyt joitain ihme peltivirityksi vakiona mutta silmäterässäni ei tällaista ole, mikä neuvoksi? skuuppi ja vielä sähköpuhallinjärjestelmä siihenkö?

apua kiitoz

Lähetetty: 28.5.2004 21:35
Kirjoittaja Stefa
Eikös noissa kuulu sellainen pelti olla imu- ja pakosarjan välissä? Kuulostaa aika vaaralliselta ominaisuudelta, taitaa tuo höyrystynyt bensa olla jotain johon en haluaisi pakosarjan lähellä törmätä :shock:

Lähetetty: 28.5.2004 22:00
Kirjoittaja veli alexei
Kyllä pelaa ilman peltejäkin. Vaan onko kaasarin ja imusarjan välissä pakeliitti levy?

Lähetetty: 31.5.2004 11:28
Kirjoittaja Jone
Mulla oli aikoinan Saab-96. Siinä oli V-kone ja kaasari oli sijoitettu koneen päälle sylinteriryhmien väliin. Sillä oli kanssa taipumusta keittää kaasaria, varsinkin kesäaikaan. Vaivasta pääsi eroon, kun laittoi bakeliittisen eristyspalan kaasarin ja imusarjan väliin.

Lähetetty: 2.6.2004 8:48
Kirjoittaja Stefa
Totta, tuo bakeliitti on syytä pitää paikallaan, ilman tekee tuon ihan varmasti.