Monta kertaa poliisi-setä/täti on pysäyttänyt sinut?
Monta kertaa poliisi-setä/täti on pysäyttänyt sinut?
Totuus esiin. Pysäytelläänkö lainkuuliaisia Ladisteja normaalia enemmän?

Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
- veli alexei
- Moderaattori
Kyllä taitaa olla 5-6. Jos ei sitten enempikin. Koskaan ei ole maksuja tullut vaikka autoo on tutkittu tarkkaankin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ladalla on puhallutettu kerran ja kerran rangaistu kun ei takavalot pelittäny... muita ei tule mieleen. Yhdet ylinopeussakot riisseliavolavalla eli mentiin täysiä
Eli kulki vähemmän kuin 1200 larsset keskimäärin.... Puhallutettu on usealla muullakin laitteella ja tsekattu hiukan renkaita ym muttei muita högreemeitä poliisin kanssa. Kerran on tarvinnu soittaa ite kun peura hyppäs eteen, autona vielä lainassa ollut sorsa ooppeli.......
Yllättävän vähän on farkku kiinnittänyt huomiota
Noo eipä sillä tule ajettuakaan mitään karvarallia kylillä, ja valoja ei o tummennettu tms Tuosta löytyy jo kuvakin netistä (Copyright by VV)
On se ruma kun ei o vielä ehtiny maalata/fiksata
http://www.gruppofiatfinlandia.fi/rompk04/Dscf0108.jpg

Yllättävän vähän on farkku kiinnittänyt huomiota

http://www.gruppofiatfinlandia.fi/rompk04/Dscf0108.jpg
124/2101 practical beauty
- Lada-Jussi
ööööööööh
kerran pysäytetty takaa-ajon jälkeen
kääntyivät perään kun takavaloissa (1200S) oli niin paljon kosketushäikkää ettei juuri mikään valopalanut ja oltiin illanhämärässä gruisaamassa Riihimäen keskustassa.
Loput muutamat kerrat on ollut normaalin liikenteen valvonnan yhteydessä "ajokortti ja rekisteriote, puhallappas tota pillliä kans..."
Kerran olin liikenteessä veljen 110:llä, tuli vähän ongelmaa kun en meinannu löytään sen autosta rekisteriotetta, lisäksi velikin on vain haltija rahoitusyhtiönautolle ja minä aivan ulkopuolinen. Eivät kuitenkaan syyttäneet minua luvattomasta käyttöönotosta.

Loput muutamat kerrat on ollut normaalin liikenteen valvonnan yhteydessä "ajokortti ja rekisteriote, puhallappas tota pillliä kans..."
Kerran olin liikenteessä veljen 110:llä, tuli vähän ongelmaa kun en meinannu löytään sen autosta rekisteriotetta, lisäksi velikin on vain haltija rahoitusyhtiönautolle ja minä aivan ulkopuolinen. Eivät kuitenkaan syyttäneet minua luvattomasta käyttöönotosta.

joskus teininä kun ajelin dx corollalla niin pysäytettiin monta kertaa viikossa, jos eivät muuta keksiny niin ainakin puhalluttivat. cressidalla samaa hieman harvemmin mutta kuitenkin melko usein. Sitten ostin hiluxin eikä sillä ole tarvinnu kertaakaan pysähtyä, eikä myöskään ladalla.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Ladalla pysäytetty noin kymmenen kertaa, yks ylinopeus sakko.
pösöllä topattu kerran puhallus ratsia,vrmaan mittari rikki ku ei mitään.
Tukkirekalla pysäytetty jotain kolmekymmentä kertaa,kuus kertaa
sakot,kirjallisia huomautuksia repullinen,kaks kertaa kortti katkolla,
siis kaks sakkoo vuoden sisällä,kerrankin kahden vviikon välein.

pösöllä topattu kerran puhallus ratsia,vrmaan mittari rikki ku ei mitään.
Tukkirekalla pysäytetty jotain kolmekymmentä kertaa,kuus kertaa
sakot,kirjallisia huomautuksia repullinen,kaks kertaa kortti katkolla,
siis kaks sakkoo vuoden sisällä,kerrankin kahden vviikon välein.

-73 eka Lada,heti koukkuun
- LamaAjanElvis