Sivu 1/2
Vetarit
Lähetetty: 22.5.2004 11:29
Kirjoittaja mika
Oon nyt tuossa tekemässä kemppilukkoperää latuskaan niin oon nyt irrottanu kardaanin murikasta ja murikan pultit siitä perän rungosta ja sitten jarru rummut ottanu irti ja sieltä sisältä ne 4 mutteria mutta miten tuon vetoakselin saa revittyy irti ku tuntuu vieläki olevan tiukassa..? eihän se murikka irti lähe jos ei irrota nuita vetoakseleita? vielä on irrottatta kuskin puolen neljä mutteria mutta tuon vänkärin puolen mutterit on otettu jo pois.. mutta sais nyt ensin tuon vetarin irti..
Lähetetty: 22.5.2004 12:33
Kirjoittaja 99
Tee massa ulosvetäjä , kiinni vetoakselin laippaan ja tankoon sopiva
määrä punteja ja toiseen päähän toppari ja liikutat niitä puntteja
sopivalla voimalla topparia vasten niin kyllä irtoaa.
Lähetetty: 22.5.2004 12:39
Kirjoittaja mika
jaa.. en oo ikinä kuulukkaan tommosesta... ja enkä ällänny yhtään miten toi nyt niiku tehään....
Lähetetty: 22.5.2004 12:44
Kirjoittaja 99
Joku suora tanko putki tms, toiseen päähän toppari ja tankoon
jotain painavaa voi liikuttaa edestakaisin, tangon toinen pää
kiinni jollain konstilla siihen vetoakselin laippaan mutterilla tai tms
sitten liikutat niitä puntteja siinä tangossa voimalla sitä topparia
vasten niin eiköhän lähde.
Lähetetty: 22.5.2004 12:45
Kirjoittaja 99
Joku suora tanko putki tms, toiseen päähän toppari ja tankoon
jotain painavaa voi liikuttaa edestakaisin, tangon toinen pää
kiinni jollain konstilla siihen vetoakselin laippaan mutterilla tai tms
sitten liikutat niitä puntteja siinä tangossa voimalla sitä topparia
vasten niin eiköhän lähde.
Lähetetty: 22.5.2004 12:54
Kirjoittaja mika
juu nyt älläsin.. senhän vois tehä vaikka sillee et joku huono vanne kiinni ja sit siihen "naputtelis" lekalla....
Lähetetty: 22.5.2004 17:18
Kirjoittaja Osku
Tarkotatteko tavallista liukuvasaraa ?
Lähetetty: 22.5.2004 17:51
Kirjoittaja 99
Juurikin semmoista.!!!
Lähetetty: 22.5.2004 18:36
Kirjoittaja mika
joo lähti ne nyt irti! ei muutako lukkoa hitsaan
Lähetetty: 23.5.2004 23:50
Kirjoittaja Grimbe
kertokaas miten tommone lukkoperä tehdään hitsaamalla?
mitä sielt pitää hitsaa?
Lähetetty: 23.5.2004 23:55
Kirjoittaja Turbiini
Grimbe kirjoitti:kertokaas miten tommone lukkoperä tehdään hitsaamalla?
mitä sielt pitää hitsaa?
Kaikki tasuspyörästöön liittyvät yhdeksi nipuksi, kestävyyttä parantaa jos sinne sekaan sulloo vielä kasan vanhoja putteja tai muuta rautaromua.
Lähetetty: 24.5.2004 8:11
Kirjoittaja mika
eli käytännössä pikkurattaat akseliinsa kiinni.. ja sit täydet tehot puikko hitsiin.. ite hitsasin puikolla..
Lähetetty: 24.5.2004 9:44
Kirjoittaja Valko
Ja lopputuloksena kammottavat ajo-ominaisuudet

Lähetetty: 24.5.2004 15:28
Kirjoittaja mika
Kyllä kai se nyt rajalla on parempi lukkoperä olla ku ilman lukkoa...? kiihytyski on rivakampaa...

Lähetetty: 24.5.2004 18:15
Kirjoittaja veli alexei
Mikä ajo-ominaisuuksissa menetettiin korjataan tumpulla.
