Minä umpisaabistina aloin remppaamaan "nappisilmää"

- Joku laatikon kiinnityspultti on aika pahassa paikassa siellä koneen yläosassa. mitenkäs hitossa sinne pääsee käsiksi ?
- Kuinka monta noita laatikon kiinnityspultteja pitäisi olla ?
- Vaihdekeppi oli pakko irroittaa kun ei saa autoa niin ylös että laatikko mahtuisi tulemaan kepin kanssa pois. Irrotettiin ne kolme kepin kiinnitysmutteria jne..mutta perhana! Siellä laatikossahan on se keppiin tuleva jousi ! ( onneksi vielä toisesta päästään kiinni eikä pudonnut lootaan) Milläs hitolla tuon saa takaisin paikalleen kasausvaiheessa?
- Kytkimen säätö lienee ihan vaan opeteltava kantapään kautta, samoin kun ilmaus . Yleensä olen ilmannut niin että pistän nestettä työsyltystä isolla ruiskulla vastavirtaan kohti säiliötä , Toimiiko Ladassa?
Kiitän ja kumarran jos joku haluaisi opastaa minut oikealle tiedon tielle ...
Kaide