Stp Engine flush?
Stp Engine flush?
Elikkä öljyn vaihtoa ynnä muuta pientä huoltoa olisi tiedossa viikonloppuna. Ostin tuonmerkkistä Moottorin puhdistusainetta ja kyselisin viisaammilta. Onko mitään järkeä?, Puhdistaako se mitään? Ja voisiko siitä olla jotain haittaa? Olen meinaan kuullut hurjia kertomuksia öljyn lisäaineista vaikka tämähän ei ole sellaista.
Re: Stp Engine flush?
Toimiihan se, samalla tavalla kuin muutkin moottorinpuhdistusaineet. Itsekkin käyttänyt onnistuneesti. Jos haluaa maksaa nimestä niin sit ostaa Fortea. Kovat jantterit käyttää dieseliä/löpöä joka ajaa sekin saman asian.
Jos kotteroon on vaihdettu säännöllisesti öljyjä niin sitten ei kannata turhaan käytellä noita.
Itse vaihdoin vielä huuhtelun jälkeen halvat mineraalit + vähän käytetyn suodattimen vajaaksi 1000 kilometriksi, siinäkin ajassa öljyt meni todella tummaksi kun likaa vielä irtosi.
Varsinaiset ajoöljyt onkin sitten pysynyt harvinaisen kirkkaana.
Ja muista; AUTOLLA EI SAA AJAA METRIÄKÄÄN KUN LIEMET ON KONEESSA
Tuonkin mokat jotkut on tehneet, jopa saaneet ohjeet tuohon ammattilaiselta
Kyllä laakerit kiittää...
Jos kotteroon on vaihdettu säännöllisesti öljyjä niin sitten ei kannata turhaan käytellä noita.
Itse vaihdoin vielä huuhtelun jälkeen halvat mineraalit + vähän käytetyn suodattimen vajaaksi 1000 kilometriksi, siinäkin ajassa öljyt meni todella tummaksi kun likaa vielä irtosi.
Varsinaiset ajoöljyt onkin sitten pysynyt harvinaisen kirkkaana.
Ja muista; AUTOLLA EI SAA AJAA METRIÄKÄÄN KUN LIEMET ON KONEESSA

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Jos on ladaan menossa niin epäilen tarvetta sillä engine flushia on käytetty toukokuussa puhtaan mineraaliöljyn kanssa, tämänjälkeen koneeseen meni diamondit ja uusi suodatin 

Njet problem, normal katastroof 

Kiitos tiedosta. No hyvä eli purkki varastoon oottelemaan tulevia vuosia