Myyjä korjasi Lada 119 viat!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Puakki

Myyjä korjasi Lada 119 viat!

Viesti Kirjoittaja Puakki »

Menin Turun Deltaan kiehuen suuttumuksesta, ei ole tietoakaan vetokoukusta vaikka kaupasta on puolivuotta! Valitin myös "lonksuvasta takaluukusta, ja luvattoman-käytöneston valon puuttumisesta" (Olin kokeillut hallissa olevan uuden samanlaisen takaluukkua, ei lonksunut)
Myyjä koetteli, ja totesi lonksuvan, avasi luukun, ja paiskasi kiinni!!!? "Nyt se ei lonksu!" 8)
("Ei kerrota kellekään", pyysin nopeasti, myyjä lupasi auliisti)
Se kojelaudan merkkivalo,_myyjä luki brosyyriä ja räpläsi, virta-avainta: "Tuossa, nyt se vilkkuu, sen on sammuttava käynnistyessä" ("Ei kerrota kellekään" :? , jouduin taas pyytämään)Olin käsittänyt valon merkityksen väärin, se vain ilmoittaa, "käynnistyksen eston olevan toiminnassa"
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Re: Myyjä korjasi Lada 119 viat!

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No löytykö se vetokoukkukin sieltä? ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Puakki

Re: Myyjä korjasi Lada 119 viat!

Viesti Kirjoittaja Puakki »

Nonnis kirjoitti:No löytykö se vetokoukkukin sieltä? ;)
Seuraavana päivänä sain puhelun:"Löytyi yksi Ladan vetokoukku, voisitteko käydä täällä niin katsottaisiin onko se sopiva, asennusta ei nyt tehdä". Lupasin mennä heti, ja Deltalla ilmoitin asiani remonttiasiamiehelle, hän lähti varaosapuolelle ja noin 15 min. kuluttua hän oli taas paikalla ilmoittaen:"Mitään vetokoukkua ei ole täällä, soitto on tullut varmaankin Osahankinnasta, joka on Nuppulantiellä". Niinpä oli, esittely puhelimessa oli mennyt ohi korvieni, ja "vararenkaan säiliö pullotti koukun tiellä", se oli sedan-mallin koukku, minulla on joku hatsback, että tämmöttös!
Vastaa Viestiin