Sivu 1/1

1200 turbo ic

Lähetetty: 15.4.2004 22:30
Kirjoittaja turbo ic
sain tänään ladani käyntikuntoon. ajelin hetken kunnes laatikko meni jumiin, pakki jäi päälle eikä lähtenyt pois millään :( pitää näköjään avata loota et sen saa pelaan taas, ja samalla pieni öljyvuoto tulee korjattua. hirveesti en uskaltanut luukutella kun penkit ei ole vielä kiinni, ovissa ei ole lukkoja, autossa ei ole vielä laseja, konepelti sekä takarontin luukku on irti + muita pikku juttuja... ilmottelen lisää kuulumisia kun projekti etenee :D

pakki

Lähetetty: 16.4.2004 13:42
Kirjoittaja Jankos
Jäikö keppi jumiin johonkin asentoon vai heiluuko keppi mutta ei saa vaihdetta vaihdettua?

Tuo voi olla mahdollista vapauttaa kun ottaa kepin pois pelkästään siitä yläkautta ja vaihteensiirtäjistä sitten siirtää pakin vapaalle.

kiitos

Lähetetty: 16.4.2004 20:44
Kirjoittaja turbo ic
kerkesin tekeen jo ton toimenpiteen ja se auttoi mutta kiitoksia neuvoista kuitenkin jankos

hyvältä näytää

Lähetetty: 18.4.2004 22:11
Kirjoittaja turbo ic
taidan keretä saamaan autoni katsastettua ennen ratapäivää... pitäs tosin käydä penkittämässä/säädättämässä lada harisella ennen kun rupeen kiusaan moottoria enemmälti

Lähetetty: 19.4.2004 8:57
Kirjoittaja arpati
Mitäs toi penkitys Harisella kustantaa?

penkitys

Lähetetty: 19.4.2004 16:12
Kirjoittaja turbo ic
muistaakseni 150€ säätö+ penkitys

tehot

Lähetetty: 19.4.2004 17:52
Kirjoittaja Jankos
Mitäs muuten on tavoitteena tehoiksi?

On käynyt mielessä josko tekisi tuohon vararalliautoon tollasen 1,2/1,3 turbokoneen sprinttiajelua varten tai voishan se olla 1,5 konekin. 1,6 koneet kun on harvemmassa niin ne jätän väliin.

teho

Lähetetty: 19.4.2004 21:17
Kirjoittaja turbo ic
tavotteet on 250+ heppaa... tänään totesin että sintterilevy luistaa tosin ei ole kun moposportin 30% jäykempi asetelma. kävi vähän hassusti testilenkillä kun taka fillari ohitti ladan, ilmeisesti unohtunut kiristää... no ei mene uusiksi kun jarrukilpi, jarrupalat, rumpu ja vetoakseli... mulla on hestecin ruisku suorasytytyksellä ja kaksoiskipinäpuola, carretin to3 ja 700mm * 500mm sisärivotettu cooleri ja paljon muuta mukavaa :lol: