Jaakko Teppo
-
- Viesti:
Jaakko Teppo
Imastointiteippiä ja rautalankoo.
on hieno piisi huumorilla jaakko teppo veistäny..
Ja jaakon parhaat jutut vuodelta 2000 on helkutin hyvä.
Ei sillä lopu jutut..
on hieno piisi huumorilla jaakko teppo veistäny..
Ja jaakon parhaat jutut vuodelta 2000 on helkutin hyvä.
Ei sillä lopu jutut..
Viimeksi muokannut kommari2105, 31.3.2008 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
Re: Jaakko Teppo
Tuollaista en muista koskaan kuulleeni, mutta nuo Jaakko Tepon laulut ovat yleensä varsin hauskoja. Kestosuosikkini jo 1980-luvun alusta asti ovat olleet "Hilma ja Onni" ja "Ruikonperän rocktähti". Kun Jaskan DVD "Onnen kerjäläiset" ilmestyi, niin pakkohan se oli ostaa. Taidankin itse asiassa laittaa sen pyörimään ja katsella parhaat palat.
t. Mikko
"Hajanaisten kenkies lotinaa navetalta kuule ennee en."
t. Mikko
"Hajanaisten kenkies lotinaa navetalta kuule ennee en."
En osaa kuvitela miten pohojanmaalla koetaan tuo Jaakko Tepon huumori. Nuohan on tavallaan pikkutarinoita nuo jaskan laulut, sujuvaa tarinaa ... Olen lukenut muutamia Jaakko Tepon pakinoita, ovat taidokkaasti rakenneltuja. Joskus kun jaska oli esiintymässä niin tarinaa riitti melkein koko päiväksi, aina vaan uusia juttuja löytyi.
warre 353w sedan,
Hyviä huumorisanotuksia Jaakko Tepolla. Mieleen jäänyt varsinkin siitä "Pamelasta" - "sun muhkeitas muotojas muistelen, kun tiällä Pörsäjärvellä uistelen" 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- larssi21074
Mulla on sellanen muistikuva että jaakko tepolla ois ollu aikoinaan violetti tuplalamppu keikka-autona?
Ilmastointiteippiä ja rautalankoo, kaikki mitä remontissa käytetään!
yleensä jaakko tepon sanoitukset on ollu ajankohtaisia ja vallitsevista aiheista tehtyjä. Tuo ilmastointiteippiä ja rautalankaa piisi on siitä kun venäläiset haki ladoja takas 90 luvun alussa.
Samalla levyllä eli persaukisten piiritarkastaja levyllä on toinenkin todella hyvin aihetta kuvaava laulu jossa lauletaan maahanmuuttajista ja heidän asemastaan verrattuna maata rakentaneisiin eläkeläisiin ja sotaveteraaneihin.. Ja niillä kaikilla on niin mukavoo, somalilla, neekerillä joopajoo ja niillä kaikilla on niin mukavoo ei kukaan omista ees kukkaroo. Veteraani torpassansa huokasoo..

Ilmastointiteippiä ja rautalankoo, kaikki mitä remontissa käytetään!

yleensä jaakko tepon sanoitukset on ollu ajankohtaisia ja vallitsevista aiheista tehtyjä. Tuo ilmastointiteippiä ja rautalankaa piisi on siitä kun venäläiset haki ladoja takas 90 luvun alussa.
Samalla levyllä eli persaukisten piiritarkastaja levyllä on toinenkin todella hyvin aihetta kuvaava laulu jossa lauletaan maahanmuuttajista ja heidän asemastaan verrattuna maata rakentaneisiin eläkeläisiin ja sotaveteraaneihin.. Ja niillä kaikilla on niin mukavoo, somalilla, neekerillä joopajoo ja niillä kaikilla on niin mukavoo ei kukaan omista ees kukkaroo. Veteraani torpassansa huokasoo..

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Kerran Jaakko Teppo esiintyi televisiossa, pussihousut jalassa, muutenkin maalaismiehen oloisena.
Joku esittelijä kysyi jaskan lavaliikehdinnästä, solistithan usein kiemurtelee lavalla. Vastaus oli jotenkin tähän suuntaan, "kahtokee persuuksiin liikettä ku minä essiinnyn" Jaska tietysti seistä jökötti kuin tinasotamies lavalla.(ee muista ihan tarkkaan tuota tilannetta)
Mieluummin minä katsosin Jaakko Tepon naamaa televisiossa, kuin esim. tuplaa ja kuittia
Joku esittelijä kysyi jaskan lavaliikehdinnästä, solistithan usein kiemurtelee lavalla. Vastaus oli jotenkin tähän suuntaan, "kahtokee persuuksiin liikettä ku minä essiinnyn" Jaska tietysti seistä jökötti kuin tinasotamies lavalla.(ee muista ihan tarkkaan tuota tilannetta)
Mieluummin minä katsosin Jaakko Tepon naamaa televisiossa, kuin esim. tuplaa ja kuittia

warre 353w sedan,
Erään Jaakko Tepon laulun mukaan "sain perintönä kotoa lähtiessa 200m etumatkoo, ennenkun isä alko ampumaan perrään haulikolla navetan nurkalta. Ja vielä TUELTA":shock:
.
Ei ole ollut helppoa hänelläkään
.

Ei ole ollut helppoa hänelläkään

Lada rules
"Ravimatka" laulusta: "Mossen vaehan Mersuun,laetan leivä piälle lohta,Römppäs-Veikon varmat jos pitäsivät vuan....."
-
- Viesti:
Re: Jaakko Teppo laihutus kuuri
Silmien alla on isot pussit pirkko sano etteine oo pussit vaan tissit..

Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Rakkaus ja metsärahat: "pittää suora olla eekä aatella pahoja, niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja".
warre 353w sedan,
" nuapurissa on työttömänä myöskii Toivo Ryynänen, joka aamu asemalta kirvesmiehen löyvät sen, käissään hällä onnii paperinen kassi. Ja vaikka sieltä hölske kuuluu, sielä ei oo vatupassii".
Lada rules
-
...takasuoralla Ryynänen jää,Veikko vihjeineen joukkoon häviää.... 

2112,-04,hopea
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
"Vaekka syksy jo on, kovin laiska on Veikko, hällä perunansiemen on istuttamati. Myöski juuresten kohalla on tilanne heikko, kevätlanttu on vieläkkii harventamati."
"Huomenna pittää minun tomerana olla, siemenpotut ammun peltoon kuopan katolta haalikolla. Kun niitä sittä syksymmällä pellosta ruoppaan, ei varmaan ykskään pottu sovi halakasematta kuoppaan."
"Veikon suurin haave on saaha metsämaata, sillon perunanvilijely sais häneltä laata. Siellä Hilija-rouva sais runkoja kaataa, Veikko pankolla makkailis, ei tarvihtis raataa."
"Huomenna pittää minun tomerana olla, siemenpotut ammun peltoon kuopan katolta haalikolla. Kun niitä sittä syksymmällä pellosta ruoppaan, ei varmaan ykskään pottu sovi halakasematta kuoppaan."
"Veikon suurin haave on saaha metsämaata, sillon perunanvilijely sais häneltä laata. Siellä Hilija-rouva sais runkoja kaataa, Veikko pankolla makkailis, ei tarvihtis raataa."
- Rekkakuskin tilitys: 'suakeli kun luistaa kytkin, kunpa kotiin asti kestäis vaan'...' silloin kun minä olin vielä epeli, katoppas kun hiekkalaatikossakin ol' meillä kotona vuan karkee sepeli'...
All details believed to be true but not guaranteed!
Objects in the mirror are closer than they appear.
Objects in the mirror are closer than they appear.