Tervehdykset toivottelen.
Tämä ukkina olo taitaa mennä tarinoissaan jo liiallisuuksiin, mutta koettakaa kestää. Oltiin käymässä pojan luona kylässä, siellä on ne kaksoset, tyttö ja poika. Olin antanut aiemmin pojalle vanhan kartan, samalla kertonut mitä mikin kartalla tarkoittaa. Aikamme istuskeltuamme ja kahviteltuamme poika otti kartan ja tarttui minua käteen kiinni. Katsoi silmiin ja sanoi:" Sinä näytät niin eksyneen näköiseltä, että tuleppas minun perässä, niin vien sinut kotiin" Aikamme käveltyämme käsikädessä huoneita ympäri, poika pysähtyi olohuoneeseen ja totesi, että kotona ollaan. Tulipahan mieleen, että joko sitä on niin eksyssissä olevan näköinen vai oliko se jo kehoitus kotiinlähdölle. Muutama päivä tapahtuman jälkeen menimme jonkun asian takia käymään, (naisilla siitä Joulusta) 3,5 vuotias pojanvesseli sanoi antaneensa kartan lainaan toisella ukilla, koska siellä ne ovat kuulema parempaan tarpeeseen. Toinen ukki metsästää ja kalastaa, niin sen vuoksi, mutta vaan lainaan.
Eksyksissä
Eksyksissä
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Re: Eksyksissä
En voi puhua kaikkien puolesta, mutta ainakin minusta on mukava lukea näitä sinun tarinoita, kun en voi enää kuunnella oman pappani kertomuksia kuin sydämestäni.
Joo, hyviä tarinoita ukilla. Noin pitää pikkulapsia kohdella, jutella heidän kanssaan. Minäkin pyrin vaihtamaan muutaman sanan vieraittenkin lasten kanssa. Joskus oikein pelästyy tuolla kyläll kun lapsi kailottaa, "terve .....isä. Lapsi muistaa selkeästi paremmin oppimansa asiat, kuin aikuiset 

warre 353w sedan,
Tervehdykset toivottelen.
Pieni tarina taas ukista ja lapsenlapsesta.
Tapahtui kun vanhin tyttäreni, hän jonka äitiysloman takia Haka meni pankrottiin, oli perheineen työssä Liettuassa Klaipeida nimisessä kaupungissa. Jos joku on käynyt ko paikkakunnalla, niin perhe asui siinä joessa olevasta isosta purjelaivasta 200m merelle päin kadunvieressä olevan talon yläkerroksessa. Kävimme lapsenlapseni kanssa laivalla jossa oli anniskeluravintola. Tilasimme pojalle pienen Colapullon ja itselleni oluttuopin. Juotuamme tilauksemme, tuli laskunmaksunaika. Tuntui, että tukka nousi pystyyn kun kuulin hinnat. Olut oli jotain 40mk ja Cola samanhintainen. Eihänse auttanut kuin maksaa ja sehän lankesi minulle joka tilasin, koska tilaaja maksaa. Kun tulimme laivalta rantaan, en voinut olla tokaisematta, että olipahan ryöstöhinnat. Palailtuamme retkeltämme, niin sisällä poika kiljaisi kirkkaalla äänellä:"Mummu ja äiti meidät ryöstettiin tuolla purjelaivalla" Naisväen ilmeet vaihtelivat kuin kameleontilla. Minä äkkiä änkyttämään, että ei ryöstetty mutta hinnat olivat sellaiset. Asian hauduttua jonkun aikaa pyrskähdimme kaikki nauruun.
Pieni tarina taas ukista ja lapsenlapsesta.
Tapahtui kun vanhin tyttäreni, hän jonka äitiysloman takia Haka meni pankrottiin, oli perheineen työssä Liettuassa Klaipeida nimisessä kaupungissa. Jos joku on käynyt ko paikkakunnalla, niin perhe asui siinä joessa olevasta isosta purjelaivasta 200m merelle päin kadunvieressä olevan talon yläkerroksessa. Kävimme lapsenlapseni kanssa laivalla jossa oli anniskeluravintola. Tilasimme pojalle pienen Colapullon ja itselleni oluttuopin. Juotuamme tilauksemme, tuli laskunmaksunaika. Tuntui, että tukka nousi pystyyn kun kuulin hinnat. Olut oli jotain 40mk ja Cola samanhintainen. Eihänse auttanut kuin maksaa ja sehän lankesi minulle joka tilasin, koska tilaaja maksaa. Kun tulimme laivalta rantaan, en voinut olla tokaisematta, että olipahan ryöstöhinnat. Palailtuamme retkeltämme, niin sisällä poika kiljaisi kirkkaalla äänellä:"Mummu ja äiti meidät ryöstettiin tuolla purjelaivalla" Naisväen ilmeet vaihtelivat kuin kameleontilla. Minä äkkiä änkyttämään, että ei ryöstetty mutta hinnat olivat sellaiset. Asian hauduttua jonkun aikaa pyrskähdimme kaikki nauruun.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet