Sivu 1/1

Ajonestolaitteen salasanan käyttö

Lähetetty: 22.11.2007 11:24
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!

Venäläiset ohjekirjaset

"РУКОВОДСТВО ПОЛЬЗОВАНИЕ ПРОТИВОУГОННОЙ СИСТЕМОЙ АПС-4"

ja

"Системы управлениия двигателями ВАЗ-2111 (1,5 л 8 кл.), ВАЗ-2112 (1,5 л 16 кл.) с распределенным последователбным впрыском топлива, нормы токсичности ЕВРО-3

(контроллер МР7.0HFM ф. "BOSCH")

Руководство по техническому обслуживанию и ремонту
"

tietävät, että ajonestolaitteeseen voi ohjelmoida kuusinumeroisen salasanan, jonka avulla moottorin voi käynnistää, vaikka ajonestolaite olisi rikki tms. Ohjelmointi ja salasanan käyttö tapahtuvat virta-avainta ja kaasupoljinta käyttäen.

Onko asia mahdollisesti tuttu jollekin arvoisista tovereista?

Kysyy venäjää huonosti osaava ja tietokonekäännöksiin epäillen suhtautuva

SvS

Re: Ajonestolaitteen salasanan käyttö

Lähetetty: 22.11.2007 19:29
Kirjoittaja Lada-Jussi
mulla ei ole tullut vastaan missään venäjän manuaalissa mikä asiaa käsittelee, mitään tuon suuntaista, lisäksi deltan huoltotiedotteet jotka käsittelee aihetta ei ole tuollaisesta maininnut.

Re: Ajonestolaitteen salasanan käyttö

Lähetetty: 22.11.2007 19:45
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!

Katso esimerkiksi tätä sivulta 5:

http://www.chiptuner.ru/download/docs/a ... al_new.pdf

Tiedoston koko noin 160 kt. Latautuu nopeasti.

SvS

Re: Ajonestolaitteen salasanan käyttö

Lähetetty: 22.11.2007 19:58
Kirjoittaja Lada-Jussi
äkkiä tavaamalla ja päättelemällä tossa saatetaan kyllä jotain sen suuntaista sanoakin