No nyt leikkimään.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
No nyt leikkimään.
Ehdotan neppiskisaa hiekkalaatikon avajaisiksi. Miä neppaan muovisella Volvo 144. Ne voitti aina pentuun tai sit Amatsonit.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: No nyt leikkimään.
Uuden teamin alku. Eikös se Silanderikin kertonut harrastaneensa moista autourheilua.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Lada-Jussi
tää laji on aina vähän ihmetyttäny mua, mut sopii hiekkalaatikolle hyvin 
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- rammracing
Moi!
No meikäl oli aina golffi,saappi,tai 740 volvo tosin oli muutama Mirri viiattikin.
T:A.Rämä RAMM RACING
No meikäl oli aina golffi,saappi,tai 740 volvo tosin oli muutama Mirri viiattikin.
T:A.Rämä RAMM RACING
A.Rämä RAMM RACING
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
Mulla on R-sarjan Scania 580-heppasella koneella, jooko? Ja siitä on rajoitin otettu pois käytöstä 
Reippaina käymme rekkain alle 

Mä en ota osaa kun Jussia kuitenkin sponssaa LAHDESJÄRVEN ABC
(onkohan Jussilla Abc.n osakkeita vaiko jopa omistaa osan kun aina tyrkyttää sitä joka paikkaan)
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
- Teemu Kankaanpää
mul o iso nippu autoja ;D (Pontiaccia, miniä, porssea tms)
Mie taian osallistua tuollaisella kova kattoisella UAZ Hunterilla neppiskisaan. Siinä ainakin pitäisi maavaran riittää hiekkalaatikolla.
Osallistun mustalla muovisella volvo amazonilla 
Njet problem, normal katastroof 
- pappa- igor
Mulla onkin Sisu(Kifu) 630hv pillari.. sun skanical ei oo mitään jakoo vaikka ottasit sata-rajotinta poisNonnis kirjoitti:Mulla on R-sarjan Scania 580-heppasella koneella, jooko? Ja siitä on rajoitin otettu pois käytöstä
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
- Lada-Jussi
ABC Lahdesjärvi on pirkanmaan osuuskaupan myymälä ja ite olen hämeenmaan osuuskaupan omistajajäsen, eli tavallaan omistaisin Tiiriön ABC:n hämeenlinnassa, mutta kyllä koko S-ryhmän kautta voin sanoa olevani myös Lahdesjärven ABC:n osaomistaja. Ite saan Lahdesjärveltä vain boonusta ja hyvän mielen.Lara-Mies kirjoitti:Mä en ota osaa kun Jussia kuitenkin sponssaa LAHDESJÄRVEN ABC![]()
![]()
(onkohan Jussilla Abc.n osakkeita vaiko jopa omistaa osan kun aina tyrkyttää sitä joka paikkaan)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- Lada Scandinavia
Minä voin osallistua kolmella uudella Ladalla ja mallit ovat 2101, 2102 ja 2106. Koko 1:43
Kuuluuko hommaan myös autojen polttoa tai muuten tuhoamista, esim. ohjaamoon laitetaan pikkukiinalainen, niin mustuu kivasti sisältä tai kivellä hakataan kulma kasaan.?
Kuuluuko hommaan myös autojen polttoa tai muuten tuhoamista, esim. ohjaamoon laitetaan pikkukiinalainen, niin mustuu kivasti sisältä tai kivellä hakataan kulma kasaan.?
Mää voin osallistua 1:43 Belaruksella, jossa kauha edessä ja hiab takana.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- Lada-Jussi
tai sitten voitaisiin myydä Ladat egyptiinLada Scandinavia kirjoitti:Minä voin osallistua kolmella uudella Ladalla ja mallit ovat 2101, 2102 ja 2106. Koko 1:43
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- Lada Scandinavia
Minä en ole myynyt yhtään Ladaa Egyptiin!
Olen kyllä myynyt miehelle joka on Suomen kansalainen.
Kyseinen mies ei kyllä osta leikkiautoja, Jussi hyvä.
Olen kyllä myynyt miehelle joka on Suomen kansalainen.
Kyseinen mies ei kyllä osta leikkiautoja, Jussi hyvä.