Sivu 1/1

Atseekin letkuista

Lähetetty: 7.10.2007 19:32
Kirjoittaja Soukka
Eli tota kun tuli pienessä kiireessä ajateltua tuo atseekki kaasarin vaihto 40mm tupliin hoituvan helposti muttei sittenkään.

Eli mitkä kaikki letkut pitäs vetää niin että ne saa alipainetta imusarjasta ja voikos ne vesiletkut kenties tukkia vai mitä hitto niille tekis, ja tarviiko mikään muu alipainetta kuin tuo sytkä?

Re: Atseekin letkuista

Lähetetty: 7.10.2007 19:51
Kirjoittaja Jonsson
Mulla oli samaa vikaa mutta alipainetta ei jakajalle ja vesiletkun pää pultilla tukkoon toimi ainakin mulla miksei muillakin 8)

Re: Atseekin letkuista

Lähetetty: 7.10.2007 20:06
Kirjoittaja Soukka
Ja sullakin oli atseekki, ku tuossahan on kaiketi kans jonku sortin sähkönen ohjaus sytkälle niin ettei sen ohjauspoksi sekoo vai onko tossakin normi kärjellinen?

Re: Atseekin letkuista

Lähetetty: 9.10.2007 20:34
Kirjoittaja Jonsson
Ei ollu vaan on,se kaasarin säädöt säätää se ihan itse jos kaikki kunnossa ja kun kaasarin vaihtaa ei virkaa ole enää sillä järjestelmällä loogisesti...ja kärjetön on sytkä,toimii normaalisti vaikka kaasarin ja jotain muuta olet vaihtanu.
Ja alipainettahan tarvii sytkä ja jarrutehostin kumpaakaan mulla ei ollu kiinni.

Saat muuten lukea jokusen topicin että selviää asteekin salat :D niin tein minäkin.

Re: Atseekin letkuista

Lähetetty: 9.10.2007 22:53
Kirjoittaja Soukka
No tota tutkin ite vähän et mitä kaikkia letkuja tohon meni ja tämmöstä ja sit luin tuolta kerhon sivuilta ton atseekki kaavion ni ymmärrän miten se jotenki pelittää, silti se on vähän omituinen rakennelma, mut onneks sain ite selvitettyy kaikki letkut siinä ja mikä on mikäkin niin jos joskus tulee se kasattua niin tietää miten se kasataan.