Sivu 1/1

110:n iskarin männänvarren välys?

Lähetetty: 12.7.2007 11:27
Kirjoittaja Ladaism
Katsastus setä ilmoitti että molemmissa 110:n iskareissa on männänvarrenvälys liian suuri?
Eli etu-iskarissa ylempi: välys liian suuri...Mitä mahtaa tarkoittaa??
Joustintukilaakeri (vai mikä se muovipusla siellä yläpäässä) liian horo VAI onko iskarin mäntä särki, eli uudet iskarit tarvitsee vaihtaa?
Auttakaa epätietoista? Itse en ollut leimaamassa, joten en tiedä mitä se tarkoittaa? 4 viikkoa antoi ajoaikaa.

Samalla talteenottojärjestelmän regenerointiventtiili pitäisi korjata, eli se rele mennyt tai itse venttiili..
Että tämmöstä..

Re: 110:n iskarin männänvarren välys?

Lähetetty: 12.7.2007 12:30
Kirjoittaja pressa
mielstäni helpoin jos heti menet käymään kontorilla ja kysyt siltä mieheltä joka diaknoosin teki
parin päivän kuluttua ei muista millään kun useita autoja tutkii päivän aikana

Re: 110:n iskarin männänvarren välys?

Lähetetty: 14.7.2007 23:29
Kirjoittaja Lada Scandinavia
Tarkoittaakohan samaa, kun tutun Lada 111 kanssa olimme katsastuksessa, niin etuiskarissa oli väljää.(sivuttain)
Otimme iskarin pois ja se kiristysrengas oli irti mikä pitää iskaria kiinni siinä jousijalassa.

Re: 110:n iskarin männänvarren välys?

Lähetetty: 31.7.2007 20:09
Kirjoittaja Ladaism
Jep! Eli välys johtui joustintukilaakereista aka iskarin yläpään laakereista.
Ei saa kun Deltalta (n. 80 € / kpl) , koska koko paketti on prässätty yhteen.
Voi kylläpä ajo muuttui, ohjaus palauttaa paremmin ja muutenkin on ohjaus ryhdissään..Kannatti maksaa!

BTW.. Kuinka moni on tarkistanut oman 110:n pakoputkiston tilan? Omassa ( HB 2001 / 100000 Km) vaihdettiin katilta kokonaan taaksepäin, oli ruostunut TODELLA pahasti..