Ajattelin vaan, kun harrastin tuossa vähän extreme parkingia, kun oli ruokatunnilta palatessa taas kaikki paikat täynnä.
Hyvin mahtui, kun ajoi osittain lumikasan päälle

Ilmeisesti tarkoitat sj410 se tosiaan on tiellä tosi hutera mutta maastossa jopa nivaakin parempi, ainoa vika niissä on että koneesta loppuu voima, kuvan värkki tosin on varustettu datsunin 1.5 koneella joten sekin vika on korjattu (kilpiä tuskin saa enää tuolla koneella)Misha kirjoitti:Suzukin semmonen maasturi jonka nimee ne muista, se oli kans pelottava ajaa kurveihin.
Ei vaan tosta uudempi. Neliovinen. Varmaankyl sama tekniikka. Tracker... ? äh, ei... Vitara... ehkä...Turbiini kirjoitti:Ilmeisesti tarkoitat sj410 se tosiaan on tiellä tosi hutera mutta maastossa jopa nivaakin parempi, ainoa vika niissä on että koneesta loppuu voima, kuvan värkki tosin on varustettu datsunin 1.5 koneella joten sekin vika on korjattu (kilpiä tuskin saa enää tuolla koneella)Misha kirjoitti:Suzukin semmonen maasturi jonka nimee ne muista, se oli kans pelottava ajaa kurveihin.
Juu kyllä siitä aika veikeä tulee. Eli mutkiin voi mennä niin kovaa kun Niva jaksaa kulkea 31"x11.5"x15" renkailla (eli ei kovin lujaa). jonkun 110 mittarin mukaan (Todellisesta nopeudesta ei hajuakaan ... kai se jossain 130 - 140 tienoilla on).NesteHukka kirjoitti:Kyllä Nivalla aika rankasti saa mutkiin päästellä mielestäni. Alusta on yllättävänkin jämäkkä maasturiksi.
En tiedä sitten millainen muutos tulisi huonompaan päin, jos siihen laittaisi alle "ihan oikeat" maasturin renkaat.
Edit: Jeps, väärässä olin.99 kirjoitti:Vois kyllä olla mahdollista saada saada noilla renkailla leima
2" ulkohalk. 102mm leveys muutos katsastuksella.