lada nykii kiihdytyksessä.

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
large

lada nykii kiihdytyksessä.

Viesti Kirjoittaja large »

mikähän on ladassa vikana kun se ei meinaa oikein kulkea(nykii), lakkas kulkemasta sen jälkeen kun radion virtajohto otti maihin kun en muistanut irroittaa sitä ku rosvot veivät radion. olen kokeillut vaihtaa toisesta ladasta siihen jo virranjakajan, tulpanjohdot, puolan, sytkämoduulin, ja joitain releitä ja johtoja olen tarkastellut. onko jollain vielä jotain oleellista mielessä mitä kannattais katsoa. tyhjäkäynti on ihan hyvä, mutta kun lähdet ajamaan niin nykii niin prkleesti. olis kiva kun sais vanhan tehokkaan ladan vielä takas. kyseessä on siis asteekki lada.
large

Re: lada nykii kiihdytyksessä.

Viesti Kirjoittaja large »

eikö kukaan nyt osaa auttaa minun pitäs vielä huomenna lähtee takaisin kotiin päin ja matkaa on yli 300 kilsaa, ei kehtaa nykien mennä koko matkaa.
pappa-ladailija

Viesti Kirjoittaja pappa-ladailija »

olisko kaasari ongelma? kiihdytyspumpun kalvo? mul tekee ihan samaa et ei meinaa oikein päästä liikkeelle hyytyy vaan kun kaasua painaa. nykiikö koko ajan jos yrittää ajaa tasasta nopeutta? voishan toi olla vaikka polttoainepumpun jousi menossa poikki kuten mulla aikoinaan :|
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Jos sytty on kunnossa niin epäilisimpä seuraavana bensapuolen vikaa ja sieltä tarkemmin ehkä pensapumppua.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Vuosimalli ja mikä Lada olisi myös hyvä tietää, eli onko Axtec, ruutta vai perinteinen kaasari. Ei sillä että välttämättä itse osaisin auttaa, mutta jos kyseessä Axtec niin siihen kyllä löytyy omat gurunsa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Vastaa Viestiin