110 tuulilasin asennus

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
KALERVO 1963

110 tuulilasin asennus

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

110 asennettiin uusi tuulilasi asentajalla oli kova kiire ei meinannut vanha lasi irrota millään pois asentaja käytti melkosen kovaa "väkivaltaa" että sai sen irti,no uusi lasi laitettiin sitten paikallensa kokeilin tässä sitten lasinpyyhkiöita kun tuli sadekeli niin pyyhkijänvarret ottaa niin paljon kiinni siihen muoviritilään että lista nousseskelee melkein tuuman, en tie mistä paikasta on joku vääntynyt mutta "paska" homma on,no ilmoittaapa kyseinen asentaja että hommat tehdään TAKUU TYÖNÄ,tuntuu vaan siltä että kyseistä asentajaan tahdo saada yhteyttä millään konstilla.
Kyllä se pitää paikkansa että kovalla kiireellä ja hosumisella ei tule muutakon "kusipäitä muksuja"
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Oisko pyyhkijöiden varret menny väärinpäin? kuskinpuolelle apukuskinpuolinen?

Meidän autoista oon sitä kaukaloa leikannu kun muuten hankaa siihen ja särkee kiinnityksen. Deltassakin kun olin ni jyrsin noita kaukaloita "takuuna" ilman asiakkaan pyyntöä jos on hangannu.

Joskus kun vaihtavat laseja niin jättävät paksulta vanhaa liimaa aukkoon että lasi nousee ylemmäs..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
KALERVO 1963

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

Kai sitä puukolla on sitten vaan leikattava sitä muoviritilän reunaa,ei se kyllä oikein hyvältä näytä kun siihen koloja kaiverretaan mutta ei kai siinä muukaan auta.Uudemmissa malleissa se kohta onkin jo tehty erilailla mitä olen katsellut.
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Se uudemman mallinen kaukalo maksaa deltassa satoja euroja eli tyytyisin leikkelemään vanhaa. :wink:
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Vastaa Viestiin