Sivu 1/1

Mitkä tulpat 1700i:hin?

Lähetetty: 17.4.2007 17:32
Kirjoittaja jartsa
Autodatan mukaan NGK: BPR6E-VG.
Ladaviriwikin mukaan NGK: BPR4ES.
NGK kirjan mukaan BPR6ES, jotka myös ostin ja ruuvailin paikoilleen.
Kärkiväliä en säätänyt. Teinkö oikein. Entiset tulpat oli jotku Boschin nelikärkitulpat. Ketäpä tässä uskoisi??? :roll:

Lähetetty: 17.4.2007 20:59
Kirjoittaja Jokari
Ruutan kärkivälisuositushan on 1,1mm...mulla on Boschit, mallia en kylläkään muista :?

Lähetetty: 18.4.2007 9:18
Kirjoittaja mickey-69
Siellä pelaa hienosti NGK:n BP(R)6ES tai Boschin WR7DC... Ja jos haluaa kikkailla kärkien määrällä; niin esim: BPR6ET (kolmikärki) tai Boschin WR78X (nelikärkinen)....

Lähetetty: 18.4.2007 18:09
Kirjoittaja jartsa
Joo, kiitti vastauksista. Pitääpä katella ne kärkivälit kun kehtaa.

Lähetetty: 20.4.2007 16:13
Kirjoittaja dJONY
Itselläni on nyt jotkut Denzon halppis tulpat ja hyvin ovat talven kestäneet.

Enenn on ollut Ad-varaosasta ostetut Boshin tulpat jotka olivat ihan ok, mutta sitten nuon NGK:n tulpat ovat ollee puolessa vuodessa ihan entiset, eli maks sen 10 000 km kestäneet... Tosin noita NGK:n tulppi on tuota kahta mallia ja jossain motonetissä niissä oli perässä teksti: Normaaliin ajoon, ja toisess KUUMAAN AJOON... en sitten tiedä mitä eroa ja kumpa olen käyttänyt mutta en enään KOSKAAN Ladaan laita NGK:n tulppia

Lähetetty: 20.4.2007 16:19
Kirjoittaja Jokari
Jaa, kyllä täälläpäin ovat NGK:n kynttilät pelanneet. 15000 km oli noilla edellisillä ajettu eikä ongelmia. Samanlaiset laitoin tilalle.

Vanhassa 1200S:ssä oli kans NGK:n tulpat yli 30000 km putkeen, lopulta vaihdoin ne, kärkiväli oli vaan 1,1 mm, mut muuten toimi hienosti :D

Lähetetty: 20.4.2007 16:24
Kirjoittaja dJONY
No sehän tietty riippuu siitä AJOTYYLISTÄ. Eli kovaa ajoa ja huonoa huoltoa. :D

Lähetetty: 22.4.2007 21:46
Kirjoittaja Jonsson
Moron moro :D tuli laamanni ostettua ja nyt katos kipuna yhtäkkiä ajosta,puolaa tai jakajaa veikkaa siinä ohessa kysäsenkin mitkä tulpat on hyvät oikeen kisakireelle koneelle? motonetistä haen jotkut ja bossia,densoo,ngk löytyy oisko apua täältä päin?

Lähetetty: 22.4.2007 21:51
Kirjoittaja Mara
Ostitko sen punasen, missä kehutaan olevan 150hv?
Onkos siinä kärjetön vai kärjellinen sytkä?
Jos ei jälkikäyntiä havaittavissa, menee hyvin NGK:n BP6ES, mutta omassa jouduin käyttämään kylmempiä, eli BP7ES:iä.
Varmaan noi seiskat olis hyvä hankinta vireämpään muutenkin.
Kannattaa muuten kokeilla toisella pyörijällä ja konkalla, välillä ne tekee äkkikuoleman. :wink:

Lähetetty: 22.4.2007 22:10
Kirjoittaja Jonsson
ei se semmone oo tässä huhujen mukaan pitäis olla 100hv noin mutta dyno päättää mitä paperiin rustaa...en oo kattonu kovin tarkkaan mikä siä majailee mutta kärjellinen pitäis olla,tarkistelen kun pääsen jossain vaiheessa mökille.

Re: Mitkä tulpat 1700i:hin?

Lähetetty: 27.6.2008 12:02
Kirjoittaja Nonnis
1700iKat 94-- WR9DC+

Tämmöstä tarjoo moponetti ruuttaan, mikäs tää sitten on?

Re: Mitkä tulpat 1700i:hin?

Lähetetty: 27.6.2008 15:46
Kirjoittaja Jokari
Nonnis kirjoitti:1700iKat 94-- WR9DC+

Tämmöstä tarjoo moponetti ruuttaan, mikäs tää sitten on?
Ostin just itelleni ruuttaan ko. Boschilaiset. Eli ihan tavallinen kuparielektrodeilla varustettu tulppa. U-uralla + häiriösuojalla varustettu.

Eli ihan tavis tulppa joka sopii ruuttaan :lol:

Re: Mitkä tulpat 1700i:hin?

Lähetetty: 28.6.2008 9:27
Kirjoittaja Nonnis
No miksi se ei sitten sovi muihin kuin ruuttiin? Miksi motonet tarjoaa sitä juuri ruiskulle?