Lada 21043 vm. 1986
Lähetetty: 14.4.2007 17:22
Minun Ladani on 2104 Kombi 1500 vm. 1986 ja kyseinen autohan on 2105 sisustalla (alkuperäinen, ei mikään 1300 kombi isommalla koneella) eli vissiinkin harvinaisempi kuin 2107 sisustalla olevat 1500 Kombit.
Auto on Helsingin kaupungin vanha, mutta ajettu vain 98000km ja risat (huoltokirja todistaa
). Olen omistanut auton reilun vuoden verran ja kesällä laitan sen rekisteriin koska saan ajokortin vasta syksyllä.
Tänään sain Ladan ulkoisesti sellaiseen kuosiin,että sitä kehtaa näytellä muillekkin,olen laittanut Ladaan kiillotetut orkkisalut(Melber) alle ja Konela-look kylkiteipit ja lisävalot ja kromisen pakoputkenpään. Koko viime kesä meni ladaa ruostesuojatessa, kittaillessa ja maalaillessa, Lada oli kauttaaltaan ruosteessa harmi vaan kun en tajunnu ottaa silloin Ladasta kuvia niin tietäisitte mikä ruoste kasa se oli
mutta onneksi pohja on sen verran hyvässä kunnossa että ei tarvii hitsata mistään.
. Harmittaa vain nuo edellisen omistajan aiheuttamat klommot
Kuvia ulkoolta (5 kuvaa)
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =598&pos=0
Sisusta on tosiaankin vakio paitsi: Konela tuning ratti, kierroslukumittari(Autogauge), hattuhyllyn kannakkeet(itse tehdyt filmivaneerista), lattia kumimatot, kaijuttimet jotkut varaosa SPL -merkkiset ja kasettisoitin aito 80-luvun Philips. Sisusta on ihmeen hyvässä kunnossa pieniä penkin ja sisustan repeytymiä ja töhriintymisiä lukuun ottamatta. Minulla on kaikki vakio sisustan osat tallessa.
Kuvia sisältä (4 kuvaa)
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =613&pos=0
Moottori on vähän ajettu ja sen takia se ei vuoda juuri ollenkaan. Moottoriin ei ole tarvinnut tehdä kuin perus huoltoa ja se on toiminut erinomaisesti
. Alusta on kaiken puolin hyvässä kunnossa ja jarrut ovat tosi hyvät koska viime kesänä vaihoin eteen kaikki jarruosat uusiin (hintaa osille n.300€
) ja takana olikin muutenkin hyvät jarrut paitsi käsijarru vaijerin etuosa piti uusia koska se oli poikennut.
kuvia moottorista (3 kuvaa)
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =614&pos=0
En aijo "tuunata" Ladaani enempää, se saa kelvata tollasenaan. Joskus kun muut projektit antaa myötä Lada menee peltisepälle ja maalaukseen(orkkis väri) ja sen jälkeen vain kesä ajoon
Oli vissiinkin hyvä ostos 175€
Lisää Ladastani tulee sitten kun se on rekisteröity ja olen päässyt ajamaan sitä kunnolla.
*Lada Kilvissä*


Tänään sain Ladan ulkoisesti sellaiseen kuosiin,että sitä kehtaa näytellä muillekkin,olen laittanut Ladaan kiillotetut orkkisalut(Melber) alle ja Konela-look kylkiteipit ja lisävalot ja kromisen pakoputkenpään. Koko viime kesä meni ladaa ruostesuojatessa, kittaillessa ja maalaillessa, Lada oli kauttaaltaan ruosteessa harmi vaan kun en tajunnu ottaa silloin Ladasta kuvia niin tietäisitte mikä ruoste kasa se oli



Kuvia ulkoolta (5 kuvaa)

http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =598&pos=0
Sisusta on tosiaankin vakio paitsi: Konela tuning ratti, kierroslukumittari(Autogauge), hattuhyllyn kannakkeet(itse tehdyt filmivaneerista), lattia kumimatot, kaijuttimet jotkut varaosa SPL -merkkiset ja kasettisoitin aito 80-luvun Philips. Sisusta on ihmeen hyvässä kunnossa pieniä penkin ja sisustan repeytymiä ja töhriintymisiä lukuun ottamatta. Minulla on kaikki vakio sisustan osat tallessa.

Kuvia sisältä (4 kuvaa)

http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =613&pos=0
Moottori on vähän ajettu ja sen takia se ei vuoda juuri ollenkaan. Moottoriin ei ole tarvinnut tehdä kuin perus huoltoa ja se on toiminut erinomaisesti



kuvia moottorista (3 kuvaa)

http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =614&pos=0
En aijo "tuunata" Ladaani enempää, se saa kelvata tollasenaan. Joskus kun muut projektit antaa myötä Lada menee peltisepälle ja maalaukseen(orkkis väri) ja sen jälkeen vain kesä ajoon

Oli vissiinkin hyvä ostos 175€

Lisää Ladastani tulee sitten kun se on rekisteröity ja olen päässyt ajamaan sitä kunnolla.

*Lada Kilvissä*