Esto_r varmaan tarkoittaa sitä että ratin kehän tarvitsee kääntyä vähemmän jotta vastaava ohjausvaikutus saavutetaan.Muutenkin simpukkaohjaus oli jo 80 luvulla harvinainen.Roverissa se oli,mutta taisipa olla ohjaustehostinkin.Seuraavassa tavallisten 80 luvun autojen kääntösäteitä ja ratin kierroksia.Kaikissa on hammastanko-ohjaus.
Alfasud.10,2m/3,8r
Audi 80 9,8m/3,9r
Audi 80 Quattro 10,5m/4,4r
Audi 100 CC 11,4m/3,5
Austin Mini 7m/2,8r......samat kierrokset kuin Lada...mutta mikä kääntösäde!!
Austin Allegro 10,6m/3,5r
BMW 500 10,2m/4,3r
Citroen Visa 9,89m/3,3r
Daihatsu Charade 9,2/3,5r
Nissan Micra 8,8/3,4r
Fiat Uno 9,4m/4r
Fiat 128 10,8/3,4r
Itsellä on ollut Fiat 128.Se oli aika huono kääntymään,mutta vakaa maantiellä
Ford Fiesta 9,2m/3,4r
Ford Escort 9,0/3,5r
Takavetoisena Eskorin pyöräytti ympäri talvella vaikka paikallaan.
Ford Taunus 9,8m/3,7r
Näinkin suureksi autoksi Taunus kääntyi yllättävän hyvin suurten pyöräkoteloiden ja paljon kääntyvien pyörien ansiosta
Ford Granada 11m/4,5r
Ei mikään huono kun auton akseliväli on 2770mm
Lancia A122 8,9m/3,4r
Tosi huono kääntyjä! auton akseliväli vain 2040mm
Lada 1500/1600 10,8m/2,8r (suuri kääntösäde ja polttoaineen kulutus...vitsiä pukkaa

)
Mazda 323 8,8m/3,7 r.....hyvä kääntyjä
Mercedes 190 10,6m/5r....kevyt ohjaus.Mutta jos perä lähtee alta nin käsille tulee hommia
Mitsubishi Colt 10m/3,9r
Opel Kadett 9,6m/3,5r
Opel record 10,1m /4,2r
Peugeot 205 9,9m/3,8r ei mikään hyvä noin pieneksi
Saab 99 10,5m/4,1r
Skoda 11,0m/3r....suuren auton meininkiä
Talbot Horizon 10,2/4,3r
Toyota Starlet 9,2m/3,2r
Saab 96 11m/2,6 r Suuri kääntösäde ja nopampi ohjaus kuin Ladassa,mutta hammastankoohjaus kompensoi
Toyota Corolla etuv.8,6/4,2r...hyvä kääntyjä jos jaksaa veivata
Volvo 240 9,8m/4,4r aika hyvä kääntyjä noin isoksi