Sivu 1/2
-87 hihna? ##VRU-164##
Lähetetty: 20.1.2007 0:27
Kirjoittaja lepika
Terve kaikille tasapuolisesti, se o ny sitte lada pihas, ensimmäinen laatuaan mun omistuksessa. ja heti tuli kysymys, johon en ettimällä löytäny vastausta.
Eli auto on hienokuntoinen nappisilmä, vm-87. ja se mitä tässä nyt on tullut mietittä on kone. se kun on hihnalla. ja naapurilla on pilkulleen samanlainen lada, mutta ketulla? eli onko tonne nakattu toinen mosa keulille vai mikä lie. ja ai niin, takalasissa oli lada kerhon tarra, eli kenen auto toi on ollut ja voisitko kertua vähä hitoriaa, jos tunnistat.
Lähetetty: 20.1.2007 0:52
Kirjoittaja Jokari
Onnea hankinnasta!
Eli siellä pellin alla on siis 1300cc hihnakone, jonka strategiset lukemat on 65hp/94Nm vrt. 1200cc ketjulla 60hp/87Nm...se on kiva mylly, vetää herkästi jenkaa

Lähetetty: 20.1.2007 0:59
Kirjoittaja lepika
no juu, sitä se ottaa ihan oikiastikki herkästi. bensa maistuu vaa aika paljon...tai sitte se o ajotapa...on muute pikkusen makee sisusta, leopardi penkinpäälliset! ja todella hyvässä kunnossa. ja aion myös pitää. sopiikos tohon minkään muun kaasari, jos nyt ajattelis kulutusta pienentää, vai johtuuko kokonaan välityksistä? milläs tohon sais viel lisää hitusen verran herkkyyttä?

Lähetetty: 20.1.2007 1:10
Kirjoittaja Jokari
Tietysti ensin kannattaa aloittaa perushuolloilla jos ei ole tietoa niistä. Näillä voi tulla taas henkeä koneeseen, jos on jääny tekemättä.
Jos sinne paremman kaasarin haluaa niin joko Weber 32/36 DGV tai sitten Weberin lisenssillä valmistettu venäjän tekele. Pääasia että kakkoskurkku aukeaa mekaanisesti eikä millään alipainehässäköillä.
Sit jos haluaa näperrellä niin imusarja mäkeen ja imusarjan reikien kohdistus lohkon vastaaviin reikiin, niissä on usein todella isot portaat reikien heitosta johtuen joka ei virtausta ainakaan paranna
Sitten jos sen tonnikolmesatasen meno alkaa maistumaan laiskalta, niin ei muuta kuin pellin alle 1500/1600-kone...ja taas kulkee niin rrrkeleesti

Lähetetty: 20.1.2007 12:01
Kirjoittaja lepika
miten isoja hihna koneita on?
Lähetetty: 20.1.2007 15:22
Kirjoittaja Jokari
Hihnakoneita ei ole muita kuin toi 1300cc...kaikki muut takavedon koneet on ketjulla.
Lähetetty: 20.1.2007 18:01
Kirjoittaja iigorr
Sitten jos sen tonnikolmesatasen meno alkaa maistumaan laiskalta, niin ei muuta kuin pellin alle 1500/1600-kone...ja taas kulkee niin rrrkeleesti

[/quote]
ja tämän jälkeen nälkä kasvaa syödessä ja kohta siellä pauhaa 1700 kone

(kokemusta on

)
Lähetetty: 20.1.2007 18:31
Kirjoittaja lepika
noo, kyllähän toi taitaa pysyä ihan tolla mosalla...siinä autos on jo tyyliäkin niin palio että ei tartte tehoo...kovin paliua...tai no...
jos joku tietää ton auton historiasta vähäänkää, nii kertokoon siitä.
toi o aivan orkkis vaalian ruskia (ihon värinen) 1200l ja ilmeisesti ollut lapualla noin vuosi takaperin ja uutena oli myity nurmoohin, välillä ollut jyväskylässäkin.
Lähetetty: 20.1.2007 18:59
Kirjoittaja Jusu
On tosiaan tyylikäs kampe
http://www.nettiauto.com/903684
Anna olla vaan remmikone, niin tyylikäs auto käy tyylikkäästi kun ei kettinki rallata.

Lähetetty: 20.1.2007 19:08
Kirjoittaja Jokari
Ihmekkös oli niin tuttu rekkari...todella hieno!

Lähetetty: 21.1.2007 10:48
Kirjoittaja BA3
Onhan tuo Komia ! Tarjosin autoliikkeele tosta samasta pelistä 800. Mutta eivät myynneet sillä... Kyllä tuosta kannattaa pitää hyvää huolta

Lähetetty: 21.1.2007 13:58
Kirjoittaja lepika
meleko ison siivun tosta hinnasta sain pois tingittyä. ja pari lootaa osia kaupan päälle. +kesärekaat.
-juu, kyllähän toi hihna kone tuolla saa olla. ostin ton ladan käyttö autoksi, ku kriteerit oli:
#lämmin
#halvat osat
#takapotku
#siisti kuntonen
=LADA
ja toi on pohojastaki kuin uusi. on ruostesuojautettu ensimmäiset 4 vuotta liikkees. ja on ensimmäinenki omistaja tierossa. auton aijon pitää ihan alakuperäsessä kunnossa stereot kyllä päivitän, mutta en riko mitään alakuperästä silläkää. sinänsä harmittaa ku tolla ei oikeen kehtaa rallitellakkaa missää, on liian siisti siihen...
Lähetetty: 22.1.2007 11:01
Kirjoittaja Qulle
iigorr kirjoitti:Sitten jos sen tonnikolmesatasen meno alkaa maistumaan laiskalta, niin ei muuta kuin pellin alle 1500/1600-kone...ja taas kulkee niin rrrkeleesti

ja tämän jälkeen nälkä kasvaa syödessä ja kohta siellä pauhaa 1700 kone

(kokemusta on

)[/quote]
Tässä välissä tosiaan aletaan olemaan tässä vaiheessa

...eli 1300:n vaihdettiin 1500:een ja sitten tarttis saadakin se 1700:n

Lähetetty: 23.1.2007 15:30
Kirjoittaja mikko853
Qulle kirjoitti:iigorr kirjoitti:Sitten jos sen tonnikolmesatasen meno alkaa maistumaan laiskalta, niin ei muuta kuin pellin alle 1500/1600-kone...ja taas kulkee niin rrrkeleesti

ja tämän jälkeen nälkä kasvaa syödessä ja kohta siellä pauhaa 1700 kone

(kokemusta on

)
Tässä välissä tosiaan aletaan olemaan tässä vaiheessa

...eli 1300:n vaihdettiin 1500:een ja sitten tarttis saadakin se 1700:n

Mikäs sit kun 1700 ei riitä

Lähetetty: 23.1.2007 15:49
Kirjoittaja Qulle
mikko853 kirjoitti:Qulle kirjoitti:iigorr kirjoitti:Sitten jos sen tonnikolmesatasen meno alkaa maistumaan laiskalta, niin ei muuta kuin pellin alle 1500/1600-kone...ja taas kulkee niin rrrkeleesti

ja tämän jälkeen nälkä kasvaa syödessä ja kohta siellä pauhaa 1700 kone

(kokemusta on

)
Tässä välissä tosiaan aletaan olemaan tässä vaiheessa

...eli 1300:n vaihdettiin 1500:een ja sitten tarttis saadakin se 1700:n

Mikäs sit kun 1700 ei riitä

No sitten varmaan mutkaa kylkeen, niin kuin monet tääl o tehny
