Pölykapselien kiinitys

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
lenin

Pölykapselien kiinitys

Viesti Kirjoittaja lenin »

Kattelin foorumilta vanhoja latamainoksia ja hokasin et mulla on saman näköset vanteet ku orikinaalina ois.Ainaki reijät on soikeat niinkö kuuluiskin.
Nyt hommasin pölärit ja tyrmistyin huomatessani ettei ne meekkään paikalleen painamalla.
Onkohan ne pölärit sitte kiinni joillaki hakasilla vai onko alkuperäset vanteet sen malliset et ne menee painamalla paikalleen??
Nih,kyseessä on sitte -88 nappis ja TIETENKIN luxus malli.
Lada-Mies

Re: Pölykapselien kiinitys

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

lenin kirjoitti:Kattelin foorumilta vanhoja latamainoksia ja hokasin et mulla on saman näköset vanteet ku orikinaalina ois.Ainaki reijät on soikeat niinkö kuuluiskin.
Nyt hommasin pölärit ja tyrmistyin huomatessani ettei ne meekkään paikalleen painamalla.
Onkohan ne pölärit sitte kiinni joillaki hakasilla vai onko alkuperäset vanteet sen malliset et ne menee painamalla paikalleen??
Nih,kyseessä on sitte -88 nappis ja TIETENKIN luxus malli.
Niissä vanteissa pitäisi olla sellaset kyhmyt,mihin ne pölärit laitetaan.
Tietty voi olla myös mahdollista että sulla on tarvikevanne,
missä on nuo soikeat reijät,muttei niitä kapselin kyhmyjä.
Minulla on yksi sellainen.
Ps.Tuon ikäisessä nappiksessa pitäisi olla 2103:n vanteet,missä on pyöreät reijät :wink:
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
lenin

Viesti Kirjoittaja lenin »

widu...tulee kalliiksi nuo pölärit...
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kyllä, kapselit vain hakataan paikoilleen.

Eli hommaahan vanteet joissa on kyhmyt. Orkkismiehien iloksi tietenkin eri malliset kuin pitäisi... :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin