Sivu 1/1
ladan etuvakaajan modaus??
Lähetetty: 7.12.2006 16:50
Kirjoittaja ladatus turpotus
eli ns."ralli ukoille" kysymys: ladan tupla etuvakaaja,miten kannattaa tehdä ja toteuttaa?? hyvä kuva tai hyvät neuvot olis nyt tarpeen!!
Lähetetty: 7.12.2006 17:47
Kirjoittaja pressa
otetaan toinen vakaaja
lyhennetään päistä kiinnityssilmukan verran
kiinnitetään kumipuslien ja teräspantojen kanssa alkuperäisen vakaajan alle
tällöin ei alkuperäistä rakennetta muuteta eli on myös katsastus kelpoinen katukäyttöön
Lähetetty: 11.12.2006 18:20
Kirjoittaja ralli lada
minkälaisia kokemuksia on tuplavakaajasta?
kun niitä taitaa olla joillakin jo käytössäkin?
ei ole kuulemma hankala laittaa, mutta onko mitään hyötyä jos ei vaihda jäykempää jousta kaveriksi. tavoitteena olisi saada hiukan lisää pitoa kaarteisiin jääradalle.
Lähetetty: 11.12.2006 18:26
Kirjoittaja 'aatee'
kyllä sen pitäs vähentää puskevuutta jne !!
Lähetetty: 11.12.2006 21:48
Kirjoittaja ladatus turpotus
miä voin ilmotella kokemuksia heti ku saan sen tuplavakaajan valmiiksi,itellä kans jäärata vehje ja kone ja perävälitys rupee olemaan pikkuhiljaa kohdallaan niin voi siirtyä alustan kimppuun,perä pitäis tiputtaa selvästi keulaa alemmas jos vaikka auttais pitoon ja kaarre ajettavuuteen
Lähetetty: 11.12.2006 22:00
Kirjoittaja ralli lada
meinasitko katkoa vakio jousista vai laittaa jotkut muut?
itsellä on tuohon saabiin jäykemmät/lyhemmät jouset ja kun vaihan ne niin jää ladaan saabin vahvistetut jouset.
saattais kuulemma saabin takajouset käydä ladaan eteen?
Lähetetty: 11.12.2006 22:09
Kirjoittaja ladatus turpotus
tällä hetkellä takana entiset etu jouset katkottuna ja edessä opel commondoren entiset etujouset,takana oli ks. opelin taka jouset mutta oli niin jäykät että pitoja ei saanu millään ja ajo oli lähinnä näytös luontoista
Lähetetty: 11.12.2006 22:29
Kirjoittaja Esto_r
Itellä tupla ollut jonkun aikaa ja kyllä se jäykempi on, tiedä uskallanko sanoa ajettavuudesta kun on noita pyöränkulmiakin mulkattu... Ja se on siitä kiinni että missä käytössä auto on.. Ite en voi kun kehua.
