Sivu 1/1

Kysymys 110:n nelikärkitulpista

Lähetetty: 31.10.2006 15:11
Kirjoittaja Sepi
Mitkä nelikärkitulpat käyvät vuosimallin -00 16v 110:iin? Ostin Boschin tulpat mallia WR78, mutta niiden avainkoko oli niin suuri, ettei mikään avaimeni mahtunut noihin tulpan aukkoloihin. Tulpat olisivat muuten viisiin käyneet?

Lähetetty: 31.10.2006 15:54
Kirjoittaja LADA 112 T.T
motonetin mukaan bosch super4-FR78 käy 16 venttiiliseen.muistaakseni avain koko on 16mm.

Lähetetty: 31.10.2006 22:03
Kirjoittaja jta
Riittääkö 110:ssä puolassa teho antaan kipinää noilla? Takapotkuissa ainakaan ei vakio puola jaksa kipunaa kunnolla noilla nelikärkisillä antaa.

Lähetetty: 31.10.2006 22:08
Kirjoittaja Jaska HKI
Olen ajanut reilun vuoden 4-kärkisillä....suosittelen.Mitä enemmän kärkiä niin sitä paremmin kipinä hyppää.

Lähetetty: 31.10.2006 22:10
Kirjoittaja jta
Jaska HKI kirjoitti:Olen ajanut reilun vuoden 4-kärkisillä....suosittelen.Mitä enemmän kärkiä niin sitä paremmin kipinä hyppää.
Hyvä tietää vastasuudessa että noihin käy nelikärkiset.

Ja niin mäkin aattelin että helpommin sen kipinän pitäis lyyä mutta moneltakin suunnalta kuullu että tarviis tehokkaamman puolan (ainakin takapotkuihin). Tosin onhan 110.ssä jo vakiona takapotkua tehokkaampi puola?

Lähetetty: 31.10.2006 22:22
Kirjoittaja Jaakkima
Eiköhän niissä ole, kun on suorasytytys hoitaa syttypuolen. Sepeen eli ruiskukombiin kokeilen seuraavaksi noita nelikärkitulppia, kun vaihto tulee ajankohtaiseksi. Kokemuksia siis tulossa joskus tulevaisuudessa.

Lähetetty: 31.10.2006 22:23
Kirjoittaja Sepesusi
Jaska HKI kirjoitti:Olen ajanut reilun vuoden 4-kärkisillä....suosittelen.Mitä enemmän kärkiä niin sitä paremmin kipinä hyppää.
Mulla kanssa reilu vuosi takana 4-kärkisillä,jotenkin tuntuu että pelais paremmin kuin vakiot.

Lähetetty: 31.10.2006 22:52
Kirjoittaja Lada110
mulla ½vuotta takana 4-kärki tulpilla ja hyvin menee...

Lähetetty: 1.11.2006 11:12
Kirjoittaja ladamaster
Pari vuotta olleet samat nelikärkitulpat Samarassa; suosittelen.
Samarassa ruiskumoottori, sama kuin 110.

Lähetetty: 5.11.2006 11:20
Kirjoittaja Toveri
ladamaster kirjoitti:Pari vuotta olleet samat nelikärkitulpat Samarassa; suosittelen.
Samarassa ruiskumoottori, sama kuin 110.
Minkäs merkkisillä ja mallisilla olet ajellut?
Onko kellään yleensäkään kokemuksia eri merkkisistä tulpista Samarassa ?
Tulpanvaihto kohta edessä ja nyt koneessa on tavalliset NGK:t. Hyvin on toiminut.

Lähetetty: 5.11.2006 12:55
Kirjoittaja ladamaster
Toveri kirjoitti:
ladamaster kirjoitti:Pari vuotta olleet samat nelikärkitulpat Samarassa; suosittelen.
Samarassa ruiskumoottori, sama kuin 110.
Minkäs merkkisillä ja mallisilla olet ajellut?
Onko kellään yleensäkään kokemuksia eri merkkisistä tulpista Samarassa ?
Tulpanvaihto kohta edessä ja nyt koneessa on tavalliset NGK:t. Hyvin on toiminut.
Motonetistä ostin; mitä siellä silloin oli myynnissä. Olivat vain euron kalliimpia/kpl, kuin normaalit tulpat.

Lähetetty: 17.11.2006 8:03
Kirjoittaja KALERVO 1963
Uudesta asti on ollut 110 nelikärkitulpat hyvin on pelittänyt,20000km välein vaihdan tulpat,ilmeisesti voisi ajaa paljon enempikin km kyseisillä tulpilla.

Lähetetty: 18.11.2006 0:15
Kirjoittaja Lada110
Toveri kirjoitti:
ladamaster kirjoitti:Pari vuotta olleet samat nelikärkitulpat Samarassa; suosittelen.
Samarassa ruiskumoottori, sama kuin 110.
Minkäs merkkisillä ja mallisilla olet ajellut?
Onko kellään yleensäkään kokemuksia eri merkkisistä tulpista Samarassa ?
Tulpanvaihto kohta edessä ja nyt koneessa on tavalliset NGK:t. Hyvin on toiminut.
Mulla Bossut(Bosch)