Sivu 1/1

VFTS

Lähetetty: 19.2.2004 5:33
Kirjoittaja pravda
Eli mitä piti moinen ralliohjus sisällään?
Mitään käsitystä kun ei oo..Ainut mitä nyt äkkisältään osaan sanoa siitä on villit kanttilevikkeet..

vfts

Lähetetty: 19.2.2004 9:24
Kirjoittaja Jankos
Kone totaalisesti viritetty 1600 kuutioinen
Suorakytkentävaihteisto
lukko+välitys
alumiiniset ovet + etu/takaluukku
pleksilasit pl. tuulilasi

Paino 750-800kg ja tehoa noin 160heppaa.

Lähetetty: 23.2.2004 0:04
Kirjoittaja EK
Tossa on tehtaan esite VFTS:stä:
http://www.servocomp.ru/evo2/lada_vfts.htm

Lähetetty: 23.2.2004 1:39
Kirjoittaja Vanja-eno
Jankos! Onko se sun "ralliohjus" jonkin asteinen replika tuosta VFTS häksättimestä? Eli mitä eroa on sun biilillä tuohon VFTS:ään?

Erot

Lähetetty: 23.2.2004 9:27
Kirjoittaja Jankos
Korihan mulla on 2101 ja vfts on 2105. Kone pitäisi olla samalla tasolla, vaihteisto ja perä on vastaavat.

Rallissahan on tänäpäivänä kielletty alumiiniluukut ja siksi mullakin on käytössä toi nappis, kun se on kevyempi koriltaan.

Tuolla mobiliassahan oli myös se valkoinen ralli-lada ja se on alunperin ollut vfts, mutta siitä on vaihdettu sääntöjen vaatimat ovet ja luukut.

Lähetetty: 26.2.2004 12:29
Kirjoittaja brundza tuning
Eli tuolta unkarin klubin sivuilta löytyy VFTS:n FIA:n luokituspaperi eli
http://www.celtia.hu/ladaklub/english.html Ei muuta tarvita kun ranskan, englannin ja venäjän kielen taitoa :D

vfts

Lähetetty: 11.3.2004 10:18
Kirjoittaja leksa
mitä kyseisen auton moottoriin on tehty ja alustalle?jarrut yms...

Lähetetty: 15.3.2004 12:21
Kirjoittaja brundza tuning
Eli VFTS oli Ladan auto ralliautoilun B-ryhmään. Kone oli 1600cc ja tehoa n. 160hv. Autot tehtiin siis Liettuassa :),(ei Latviassa) , Vilnassa, mistä tuo VFTS lyhennekin on peräisin.. Koneessa oli suurennetut venttiilit ja 45mm Weberin tuplakaasarit. Vaihdelaatikko oli suorahampainen 4- ja myöhemmin 5-vaihteinen. Autossa oli levikkeet ja osa(?) luukuista oli alumiinistä. Ikkunat oli muovia. Nykyään ainakin Unkari on VFTS- Ladojen mekka. Kannattaa tsekata heidän nettisivuja!!

Lähetetty: 15.3.2004 18:24
Kirjoittaja Lada-Jussi
brundza tuning kirjoitti:Autot tehtiin Latviassa, Vilnassa,
siis Liettuassa 8)

Lähetetty: 16.3.2004 10:11
Kirjoittaja leksa
niin ja kuinkas paljon niitä venttiileitä on isonnettu....

Venat

Lähetetty: 16.3.2004 13:47
Kirjoittaja Jankos
Maksimikoon venttiilit mitä sinne mahtuu on 41 imu ja 36 pako.

Näyttää muuten olevan luokiteltujen venttiilienkin koot, mutta en olekaan ennen huomannut että onkin luokattu 7mm:n varrella eli aika asiallisesti on kyllä värkätty...


Alunperin koot on muistaakseni 37 imu ja 31,5 pako?

Lähetetty: 19.3.2004 8:37
Kirjoittaja brundza tuning
Ja kiertokanget on VFTS:ssä teräksiset, kampiakseli valurautaa.

Lähetetty: 10.8.2004 14:34
Kirjoittaja LydååPower
Ja jos ja kun tuollaisen haluais..mistä helevetistä sellasen löytää.....? :lol:

Lähetetty: 10.8.2004 21:00
Kirjoittaja Jankos
Ja jos ja kun tuollaisen haluais..mistä helevetistä sellasen löytää.....?
Ja mitäs sillä luokkarinmukaisella vfts:llä oikein sitten tekisit???