Sivu 1/1

1700 isolohko

Lähetetty: 28.8.2006 17:55
Kirjoittaja ladaani
Tarkoitus olis vääntää 1.7 lohko joillakin (saa antaa vinkkejä) takomännillä n.1.8 litraseksi. Kampura mulkataan hiukan keveämmäksi ja isin tallissa sorvaillaan vauhtipyörä teräksestä. Kanget kevennetään ja hiotaan. Kansi on vähän auki, että tuleeko isompia venoja. Mutta kanavat tietysti ja rosteriventtiilit. Täytyy laitella kuvia kunhan rojekti etenee.

Mylly olis tarkoitus istuttaa kanttilamppusen nokalle, n. 30cm taaemmas kuin orig. kiinnitys. Vakio loota (5v) tulee ellei sitten vironpoika suostu luopumaan halvalla suorakytkystä :twisted:

Autolla tullaan (toivottavasti) kilpailemaan Roadsport C-luokassa.

Muutama pikkuseikka on vielä "hiukan" auki, kuten alustan muutokset, mikä kytkin (sintteri vai kupari), sekä korimuutokset diffuusorit yms. Mutta kaikesta on totuttu selviämään joten... :wink:

Lähetetty: 28.8.2006 19:15
Kirjoittaja ChargerSpeed
diffuusorit ??? fuck the aerodynamics, its the power that counts.

miksi kun aerodynamiikka on valmiiksi jo kuin tiiliskivellä.

ps venolialta saat ainakin mäntiä firmasta nimeltä hi-car ja poraus on 80mm

Lähetetty: 29.8.2006 5:18
Kirjoittaja Larssoni
minkä hintaiset tollaset venolian männät on?

Lähetetty: 29.8.2006 8:50
Kirjoittaja ladaani
Niinpä, täytyy kysellä hintoja. Ja on kokemuksia ratakorkuisesta ladasta, missä perä lähtee aina jarrussa "leijaileen", kun ei ollut mitään ilmanohjausta. Eipä nämä ilmanohjaimet ole mitään tommis pillutteja vaan oikeasti toimivia, yleensä aika rumiakin. Alumiinipelti on aika hyvä rakennusaine.

Lähetetty: 29.8.2006 14:17
Kirjoittaja ladaani
Nyt on orkkis vauhtipyörästä naputeltu hammaskehä irti ja teräspöllistä on sahattu aihio pätkä uudeksi vauhtipyöräksi. Kampuraa olis kanssa tarkoitus keventää, mutta onko kokemuksia kuinka paljon uskaltaa ottaa että saa vielä painoihin? Olen nähnyt lähinnä kirveenterää muistuttavan akselin mutta saakohan enää tasapainoon? Täytyy kokeilla :twisted:

Lähetetty: 29.8.2006 14:51
Kirjoittaja ladaani
Jos joku on tarkemmin kiinnostunut säännöistä ja ohjeista, niin osoitteesta http://www.historicrace.fi löytyy roadsportin säännöt.

Lähetetty: 30.8.2006 13:15
Kirjoittaja ladaani
Edittiä lähtötietoihin:
Autoa ei rakenneta roadsport c:hen vaan b:hen. Painovirhe paholainen... :oops: