5 v laatikko

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
arpati

5 v laatikko

Viesti Kirjoittaja arpati »

Nyt olis 3 kpl tollasia nurkissa ja kaikki hiukan vikaantuneita...

Eli jos joku tutustunut noitten sielunelämään saa ihan vapaasti neuvoa. Paskimman pistän vissiin ihan palasiksi nähdäkseni mitä se on syönyt, tarttee vissiin valokuvata tai jotain siinä vaiheessa kun purkaa.

Jos jollakulla olis oikein korjaamokäsikirja niin olisin iloinen jos sais kopion tai kuvat skannattuna (laatikkoa koskien). Kopioista tietysti korvaus jos sen vaivan viitsii nähdä....Korjaamokäsikirjaakin saa tarjota, haynesit saan kirjastostakin.
124/2101 practical beauty
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

No mulla on sellanen kirja jossa ton purkaminen ja kokaminen on kuvattu (niin kuin muun auton). Ongelma vain että on venäjänkielinen. Mulla ei oo kopiokonetta mutta saat kirjaa lainaks jos auttaa.
Lada rules
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No mulla on toi korjaus-cd-romppu, mitä aikoinaan joku myi kerhon tapaamisissa. Jos mä keksin miten mä saan sieltä kopsittua ne vaihteistojutut niin voin lähettää sulle. Tai sitten polttaa koko cd:n ja lähettää postissa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

juma

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Korjaamokäsikirja CD-romppua on saatavilla kokoontumisissa, Lada kerhon jäsenille vain 2 euroa romppu!!!
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Re: juma

Lada-Jussi kirjoitti:Korjaamokäsikirja CD-romppua on saatavilla kokoontumisissa, Lada kerhon jäsenille vain 2 euroa romppu!!!
Mää voin polttaa sen Arpatille pimeesti niin ei joudu maksaan sun riistohintoja! ;)
Lada-Jussi

Re: juma

Nonnis kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:Korjaamokäsikirja CD-romppua on saatavilla kokoontumisissa, Lada kerhon jäsenille vain 2 euroa romppu!!!
Mää voin polttaa sen Arpatille pimeesti niin ei joudu maksaan sun riistohintoja! ;)
tuotto menee kerholle ja eihän tossa nyt paljoo ole voittoa, ei noi levytkään ilmaisia ole :evil:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
arpati

Täällähän on pian sota päällä :lol: Niin mää ny en vielä ole kerholainen joten tulee vissiin hiukka kallis levy sillai, vai mitä se maksais ei jäsenelle vai onko exclusively for ladakerho members tuote? Kyllähän mää sen pari juroa voin maksaa. Kiitos vaan Nonnis tarjouksesta, mutta tulee Jussille paha mieli :roll:

Tai no jos tiedätte mitä se liittyminen tarkkaanottaen tulee kustantamaan niin kyl mää sitäkin harkita voin......niin ja sitten miten toimin ja kehen otan yhteyttä jos en pääse sinne tapaamiseen. (nyt saa mainostaa ja rahastaa :lol: )

RTJN65 juu ei venäjä oikein taitu.........vaíkka kuvat auttaiskin :wink:
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Minä voisin ostaa ton CD:n jos siinä on vielä asteekin koko sielunelämä mukana. :lol: :lol:
Lada rules
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

No siis liittyminenhän on erittäin helppoa tuolta palautteen kautta.

Liittymismaksu, joka maksetaan vain ensimmäisenä vuotena, on 8 € ja vuosimaksu 5€, ellei vuosikokous sitä päätä nostaa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Jaaha ei tarjous kelpaa! :cry:

*poistuu mököttämään*
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Onkos tuo levy vain kokoontumisissa? Vai voisko sen laittaa vaikka postiennakolla tuleen... Vai onkos noita kokoontumisia joskus tulossa tänne pohjosempaan päin että sieltä ostaa sitten....
Lada-Jussi

romppu

jta kirjoitti:Onkos tuo levy vain kokoontumisissa? Vai voisko sen laittaa vaikka postiennakolla tuleen... Vai onkos noita kokoontumisia joskus tulossa tänne pohjosempaan päin että sieltä ostaa sitten....
Periaatepäätöstä postitoimituksista ei ole vielä tehty, hieman mutkikas juttu näin yksinkertaiselle ihmiselle kuin minä :wink: pääsääntö on ollut että kokoontumisissa......
arpati

No lähetin sitten sinne viestiä, vaikka toi Vilenin pärstä hiukan hirvittikin :shock: Kiitos Jaakkima

No älä nyt Nonnis, kai sääkin sen si voit tehdä jos haluat kun määkin ny päätin liittyä kerhoon (eli sama kai se kuka sen polttaa :lol: )
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Aijahans... No sillehhän ei sitten voi mitään... Kuitenkin oon tuossa vähän aikaa sitten liittyny kerhon jäseneks. Niin pitänee yrittää joskus eksyä niihin kokoontumisiin.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Voipi olla että postiennakkomaksu saattaa olla tuplaten ellei triplaten mitä CD-maksaa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Vastaa Viestiin