Sivu 1/2
tuplat
Lähetetty: 25.7.2006 22:12
Kirjoittaja putin power
miten on jos laittaa tuplat kaasarit ladaan et miten on tuleeks oaljon tehoa lisää+??
Lähetetty: 25.7.2006 22:19
Kirjoittaja Team perseauki racing
no eipä nuo yksitään auto muuhun kun bensan kulutukseen(vie niinkun olis tehoo)..... kyllä sinne pitää tehdä sitä sun tätä
Re: tuplat
Lähetetty: 25.7.2006 22:22
Kirjoittaja cassu
putin power kirjoitti:miten on jos laittaa tuplat kaasarit ladaan et miten on tuleeks oaljon tehoa lisää+??
Pelkillä kaasareilla ei juurikaan saa lisää tehoa - etenkään tuplilla. Mikäli konetta ei muuten ole "kiristelty", ei tuplista ole juurikaan muuta iloa kuin koneen hukkuminen polttoaineeseen ja polttoaineen kulutuksen huomattava kasvu. Tietysti jos ovat viimeisen päälle säädetyt, toimivat varmasti vakikoneessakin. Joskaan en näkisi järkeväksi tuplakaasuttimien sijoittamista vakiokoneeseen, sillä se ei sitä tehoa lisää tuo.
Lähetetty: 25.7.2006 23:12
Kirjoittaja foma
1500cc:ssa samarassa teholisäys oli 'huimat' 55->63KW eli ei kannata vain tuplakaasareita laittaa. Ainakin kansi olis hyvä tehdä kunnolla ja joku kireä nokka myös.
Lähetetty: 26.7.2006 15:28
Kirjoittaja ilkkahy
Paljonkos tuossa sinun samarassa on noiden muiden viritysroippeiden jälkeen tehoa foma?
Ei se 8kw nyt mielestäni niin vähän ole, mutta eipä paljoakaan.
Lähetetty: 26.7.2006 19:57
Kirjoittaja foma
ilkkahy kirjoitti:Paljonkos tuossa sinun samarassa on noiden muiden viritysroippeiden jälkeen tehoa foma?
Ei se 8kw nyt mielestäni niin vähän ole, mutta eipä paljoakaan.
Liian vähän vieläkin. Kyl se kulkee ja kiertää, mutta vapari on aina vapari. En ole penkittänyt ja varmaan vien mittaukseen/säätöön vasta kun on ainakin ruisku (megasquirt) kiinni ja turbo jos jaskaa niin paljon askarella eli joskus vuonna ties milloin.
Vaparista puheen olleen. Katastuksessa kävi Corolla vm 03 1,8L VVTL-i koneella, tehoa siinä on 141KW. Eli kyllä se tekniikka kehittyy huimasti ja mun 8v kone on lelu sen rinnalla vaikka mitä virityksiä siihen tekisi.
Lähetetty: 28.7.2006 14:41
Kirjoittaja solikka89
ite ostin tollasen 1500s latan jossa on tuplakaasari, ja joku ihme putki siis parempi kuitenki, ja onha siinä lukkoperäki mutta sehä ei tehoihin vaikuta

sitte mulla oli vakio 1500 lata ni kyllä lähtee toi uus lata 100 kertaa paremmin. en sitte tiiä onko muuta tehty hyvin jauhaa vielä 3 soratiellä vakio 1500 hyvä ku 2 lähti

Lähetetty: 28.7.2006 16:53
Kirjoittaja RussianTUNER
solikka89 kirjoitti:ite ostin tollasen 1500s latan jossa on tuplakaasari, ja joku ihme putki siis parempi kuitenki, ja onha siinä lukkoperäki mutta sehä ei tehoihin vaikuta

sitte mulla oli vakio 1500 lata ni kyllä lähtee toi uus lata 100 kertaa paremmin. en sitte tiiä onko muuta tehty hyvin jauhaa vielä 3 soratiellä vakio 1500 hyvä ku 2 lähti

Kumma juttu kun mulla suti vakio 1200S kakkosella asfaltilla.

Vakio kattimallin 1500 kaasusta asfaltilla, ei tarvinnu ku polkasta kaasu pohjaa ja perä alta. Sama juttu 1200S:ällä.
Lähetetty: 28.7.2006 21:36
Kirjoittaja J-Tech
luistiko kytkin vai heräsitkö ja huomasit nähneesi märkää unta....

Lähetetty: 28.7.2006 21:41
Kirjoittaja Larssoni
kyllä mä vähä epäilen tota kaasusta sutimista.. taitaa olla noita esson baari juttuja..

Eiköhän toi munki pitkäselkäinen sudi asfaltilla kaasusta jos on vaan lunta asfaltilla

Lähetetty: 28.7.2006 21:41
Kirjoittaja LadaTunari
suti kaasusta

ja mää osaan lentää
Lähetetty: 28.7.2006 21:47
Kirjoittaja Lada-Jussi
mun laapotin sutii ja polttaa kumia vakio tekniikalla tosin herkästi, tehoaki on vaan 71 hv, mut tietty toi ei ole ihan aito larsseeni kun toi onki vaa Samara.

Lähetetty: 28.7.2006 22:01
Kirjoittaja Kimmo86
Lähetetty: 29.7.2006 9:22
Kirjoittaja RussianTUNER
Latukka kirjoitti:suti kaasusta

ja mää osaan lentää
Aivan satavarmana. Ehkä sekin vaikutti et oli niin hitsin kaljut kumit mis oli hiukan jotain kuranjämiä pellosta, mut ainaki perä irtos tosta vaan asfaltilla. Siinä kohtaa just ei ollu hiekkaakaan asfaltin päällä.
Eikä kussu kytkin. Kaveri vielä hyppäs pois kyytistä kattoon kuin on ku tulin siihe kohtaa.
Lähetetty: 29.7.2006 9:43
Kirjoittaja 'aatee'
mut eikös klikseissä renkaissa ole enemmän pitoa kun kuviollisessa et jaksaa poltaa paremmin ku on kuviollinen kumi?