Sivu 1/1
mittarin pohjat
Lähetetty: 2.2.2004 20:11
Kirjoittaja afrika
ajattelin tässä "tuunata" mittariston. mitenkähän tuo olis jos tekis tietsikalla pohjat ja printtais jollekin tarramuovikalvolle ja liimais kiinni. mahtaiskohan tuo pysyä kiinni kun tulee kosteutta? onko kukaan koittanut. niin ja löytyiskö keltään valmiita pohjia kuvatiedostona, olen niin onneton tuon photoshopin kanssa?
A_A
Lähetetty: 2.2.2004 22:33
Kirjoittaja Turbiini
Toimii ihan hyvin, toyotas mulla oli ihan normaalille paperille printatut mittarin pohjat päälystettynä lakalla ja liimattuna cd kotelon kannesta tehdylle alustalle (valo tuli pohjan läpi) hyvin kesti.
huomaako kukaan mitään outoa mittaristossa
Lähetetty: 3.2.2004 15:17
Kirjoittaja Boris
Turbiini kirjoitti:Toimii ihan hyvin, toyotas mulla oli ihan normaalille paperille printatut mittarin pohjat päälystettynä lakalla ja liimattuna cd kotelon kannesta tehdylle alustalle (valo tuli pohjan läpi) hyvin kesti.
huomaako kukaan mitään outoa mittaristossa
Onkos sulla nopeusmittarin skaalaus vähän erikoinen?
Laminointiakin voi harrastaa kosteuden ehkäisemiseksi.
Lähetetty: 3.2.2004 17:00
Kirjoittaja Turbiini
Ei ole koko nopeusmittaria tuossa vaan se siirtyi
kellon paikalle.
Lähetetty: 3.2.2004 21:18
Kirjoittaja Boris
Heh. niimpä onkin että eipä taida nopeutta tolla mittarilla nähdäkkään.. Nopeesti tuli vilkastua.
Lähetetty: 4.2.2004 13:28
Kirjoittaja afrika
Boris kirjoitti:Heh. niimpä onkin että eipä taida nopeutta tolla mittarilla nähdäkkään.. Nopeesti tuli vilkastua.
tälläpä näkee!!!
http://www.netikka.net/ari.aho/mittari.jpg

ensimmäinen yritys tuotti tollaisen tuloksen pitää vielä hioa.. on vain niin vaikea näprätä. pistäisköhän toi tehdä venäjäksi?
>turbiini: millä lakalla sä lakkasit noi sun mittarit?
A_A
Lähetetty: 4.2.2004 18:28
Kirjoittaja Boris
Pitäsköhän tehä kanssa? Samalla vois siirtää nollan nykyisen kympin paikalle, kun viisarin minimikohta on jostakin syystä siirtynyt siihen. Vois poistaa mittarivirheet muutenkin. Hiukn työtä olisi tuosta kyllä, kun pitäis saada luotettavia mittauksia tehtyä eri nopeuksilla ja samalla selvittää mittarinnäyttämää..
Voihan sitä viisaria tietysti vaikka kääntää vastapäivään sopivasti.
Lähetetty: 4.2.2004 19:42
Kirjoittaja Turbiini
Lakkana käytin PRF 202 tarkoitettu pääasias elektroniikan pirilevyjen suojaamiseen.
http://www.taerosol.com
Lähetetty: 4.2.2004 19:47
Kirjoittaja afrika
Boris kirjoitti:Samalla vois siirtää nollan nykyisen kympin paikalle, kun viisarin minimikohta on jostakin syystä siirtynyt siihen.
.
ei se siirtynyt ole, mulla on tossa vanhan ladani mittaristo pöydällä ja se näyttää kanssa kymmentä. se rajoitintappi on isketty siihen kohtaan jostain kumman syystä. . pitäs saada loikea ladan mittaripohja niin siitä olis helppo...jaa jos sen skannais..apropåå..
>turbiini: mä kokeilen ekaks laserprintterillä valkoselle muovitarrakalvolle jos ei se kiillä liikaa. hyvä, kiitos
A_a
Lähetetty: 4.2.2004 19:56
Kirjoittaja afrika
no vielä tuli mieleen, että mitähän katsastuksessa tuumavat. pitääköhän laittaa oikeat lukemat tohon alapuolelle? vai luulisi että oma ja liikenteen valvojien asia sitten mitä nopeutta todellisuudessa ajaa?
A-a
Lähetetty: 4.2.2004 20:13
Kirjoittaja Turbiini
Nopeus mittari on tuullu 84 vuonna pakolliseksi, joten jos auto on uudempi niin pitää olla lukemat. Tai jos on kikkamittari niin sitten ilmeisesti kelpaa jos joku pahvin pala jossa on munos taulukko eri vaihteille teipattuna koelautaan.
Lähetetty: 5.2.2004 14:15
Kirjoittaja suutari
hyvä kikka on käyttää tuo paperi jossain printti tms. firmassa laminoitavana ja sitten leikata..nim. kestää
