Tuning osat?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ACON

Tuning osat?

Viesti Kirjoittaja ACON »

Mistäpä Samaraan tuning osia:

- levikkeet helmoihin
- värikalvot ikkunoihin
- spoileri taakse
- "helmapellit" eteen ja taakse
- kojelaudan puujäljitelmä teippisarja
- kevytmetalli vanteet

Ajattelimpa tehdä härskin kamaran, ehkä?
:oops:
Bregade
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bregade »

Vanteitahan nyt saa mistä vaan kunhan pulttijako osuu kohdalleen. Alessio, OZ, Kosei, Fondmetal, BBS, Enkei ja TSW esimerkiksi tekee aluvanteita. Sopivuutta kannattaa kysellä..

J&M Tech myy ainakin FK, TSW, Mille Miglia ja AEZ merkkisiä vanteita.
Autovaruste myy Proline, Ronal, Rial, CR, FK, Azev ja RH merkkisiä ainakin.
Alumiinispoilereita löytyy myös Autovarusteelta. JOM ja K-Racing merkkisiä.

Kiiltovaunu Ky myy myös vanteita, merkkeinä esim. Advanti, Altec, ATP, Dezent, Fox Racing, MAS-Italy, Momo, Stilauto ja Tekno. Samasta puljusta löytyy ainakin Kosein alumiinisiipiä, ja jos on kädentaitoja ja/tai viitseliäisyyttä niin muokkaamalla valmiita muiden autojen helmasarjoja, voi saada nätit helmat Sammyyn. Kiiltovaunu myy ainakin Lesterin, MS-Designin, Kamein ja Caracteren sarjoja ja palikoita. Sama firma myy myös kojelaudan puuosia, edustettuina ainakin Foliatecin ja Prewoodecin osat.

Salex myy ammattimiehen laittamat tummennukset takalasiin+takasivulaseihin hintaan 180e. Kalvovaihtoehtoja on useita.
Matti / Ladidos Tampere
BMW E28 520i '83 > 21043 '91 > 21073-40 '95 + Chrysler Stratus '96 + Dodge Caravan '89 + 2108 '95 + ex-VW Golf '94 + ex-Ford Ka '09 + Saab 9-5 Aero '00
P.I.M.P.

Viesti Kirjoittaja P.I.M.P. »

Jos joku tuttusi käy Venäjällä niin sieltä saa kuulemma ladaan tuning osia uskomattoman halvalla. Kaikki muutkin osat kahvoista koneeseen lähtee paljon Suomen hintoja halvemmalla.

Itse olen suunnitellut, että hankkisin Venäjältä levikkeet Ladaani. Yhden kaverini tuttu käy Venäjällä ja saisin ehkä sitä kautta hankittua jotain.
v.paasio

Viesti Kirjoittaja v.paasio »

Ne osat on venäjässä tosi edullisia.
Muistaakseni konela velotti kiihdytys pumpun kalvoista 10e rajantakaa kotiin kannettuna kaasarin korjaus sarja maksoi 4e pelkkä kalvo olisi ollut 28 centtiä. takasiivet 25e/kpl startti 50e laturi 50e.

En muuten enää deltassa asioi onneksi tunnen useammankin kaalimaan lapsen.

olen nähnyt venäläisiä tuning osia Ihan hyviä ovat ja ei maksa mitään mutta parqanohvin perkeoleet eivät itse koskaan maalaa osia syytä en tiedä mutta kauheata se on katsoa kun samaraan on kiinnitetty mattamusta spoileri helmalevikkeet elämää isommat peilit ja ovenkahvat mutta auto on itsessään violetti.

2101 ilman heebeliä on kevyt työntää
taskuteppo

Viesti Kirjoittaja taskuteppo »

äläkee menkö poijat pilaamaan hyviä larssoneitanne tommosilla "tuuninkeilla"!!!
heka

Viesti Kirjoittaja heka »

itse tekemällä saa ainakin mieleiset osat mutta kai niitä löytyy rajan takaa
samara88

Viesti Kirjoittaja samara88 »

Ei ne osat todellakaan maksa juuri mitään, ainakaan vuonna 2002 kun itse tilasin. Olikohan jotain seuraavia hintaluokkia: helmat 50 - 65 € riippuen mallista ja materiaalista (muovi - lasikuitu), takaspoikka alempi HB 65 €, ylempi spoikka n. 50 €, tuuliohjaimet n. 45 €, peilit n. 50 €. Näistä härväkkeistä löytyy jonkinlaisia kuvaelmiakin.
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver

Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Eiks lada ole jo vakiona tuuninkia !!!!!??????
Vastaa Viestiin