Sivu 1/1
ch-valo/nokka-akselin asennontunnistin
Lähetetty: 28.5.2006 12:01
Kirjoittaja Artsi
Näkyvimmän, päällimmäisen liittimen rapsuttelu ja wd-40 suihkaus sammutti ch-valon. Nyt tuo loimottaa jatkuvasti, aiemmin satunnaisesti. Liittimen avaaminen ja sulkeminen tuntui tuohon auttavan. Samoihin aikoihin myös bk-10 sekosi, rääkyi alvariinsa ajaessa, ja parkissa seisovalle autolle mennessä vastassa oli taulu kirkkaana rääkyvä ajotietokone jossa vilisti näytössä kaikki mahdollinen. Irroitin bk-10:n. Onkohan tuolle anturille muuta tehtävissä vai menikö uusimiseksi?
Lähetetty: 28.5.2006 15:20
Kirjoittaja rotsi4
Näyttääkö auto mitään vikakoodia?
Lähetetty: 28.5.2006 20:46
Kirjoittaja Artsi
0340 näytti ennen hajoamistaan.
Lähetetty: 11.6.2006 10:17
Kirjoittaja Artsi
Mitä tietoa mokoma(Nokka-akselin asennontunnistin) boksille antaa, kulkuhalut autolla kun eivät perstuntumalla ole muuttuneet miksikään (111 8v-03). Voiko tuo ymmärtääkseni Induktiivinen tunnistin ylipäätään vikaantua muualta kuin kolmenkarvan liitoksistaan? On tuolle varmaan vastusarvojakin annettu? Mikähän hintaluokka mulkuntupilla Suomessa? Venäjältäkin saisin. Akunkengän irroitus pimentää vikavalon (kojetaulusta) n. päivän ajaksi. Kertokaa nyt joku hölmölle jotain! Pitäs heinäkuussa ensikertaa katsastaa.
Lähetetty: 11.6.2006 16:40
Kirjoittaja esses
Tuota nokka-akselin tunnistinta käyttää OBD-järjestelmä määrittelemään, mikä sylinteri on työvuorossa ja näin se pystyy määrittämään missä sylinterissä on sytytyskatkoksia(yhdessä kampiakselin asennontunnistimen kanssa). Delta hinta oli viime viikolla 94€. Tunnistin ei ole induktiivinen, ja muistaakseni sen kuntoa ei voi vastumittauksella määrittää.
Lähetetty: 11.6.2006 18:01
Kirjoittaja RTJN65
No nytpähän tiedän mitä noi hyllyssä olevat osat maksaa

. Jatketaan inventaariota.