Puskeminen ja kääntyvyys ongelman ratkesi tällä muutoksella
Lähetetty: 27.3.2006 18:08
Eli laitettiin alatukivarren väliin taakse 10mm säätöpala ja eteen n. 4mm pala ja sitten aurausta n. 0.5-1.0mm niin eroa oli todella paljon aikaisempaan ja auto kääntyi juuri sinne minne halusi eikä puskenut lainkaan.
Ennen oli takapuolella n.5mm ja edessä 2mm prikkoja ja puski eikä tahtonut kääntyillä hyvin.
Suosittelen lämpimästi jos haluaa autosta paremmin kääntyvän ja puskemis ongelman pois. Tietenkin neg.camberia tulee lisää joten saattaa syödä renkasta hieman jos katuautoon muuttaa.
Se apurungon siirto voisi auttaa myös vielä enemmän josta on ollut foorumillakin juttua.
Huom. Muistakaa kyse ladasta joten ajettavuutta ei varmaan koskaan saa yhtä hyväksi kuin esim. starleteissa yms....
Ennen oli takapuolella n.5mm ja edessä 2mm prikkoja ja puski eikä tahtonut kääntyillä hyvin.
Suosittelen lämpimästi jos haluaa autosta paremmin kääntyvän ja puskemis ongelman pois. Tietenkin neg.camberia tulee lisää joten saattaa syödä renkasta hieman jos katuautoon muuttaa.
Se apurungon siirto voisi auttaa myös vielä enemmän josta on ollut foorumillakin juttua.
Huom. Muistakaa kyse ladasta joten ajettavuutta ei varmaan koskaan saa yhtä hyväksi kuin esim. starleteissa yms....